تراویس بارکر به Liquid Death برای Unusual Collab می پیوندد

Liquid Death عادت کرده است که طرفداران مشهور خود را با محصولات ظالمانه جفت کند، یک لا مارتا استوارت و یک شمع هالووین که با الگوبرداری از دست بریده شده انسان ساخته شده است و بهار امسال توسط Jalen Green از NBA و توپ بسکتبالی که شبیه سر بی بدن ساخته شده است.

آن کالاهای نسخه محدود – که واقعی بودند – ممکن است در کنار گجت جدیدی که از رابطه تراویس بارکر درامر Blink-182 با نوشیدنی مورد علاقه فرقه خبر می دهد، رام به نظر برسند.

نکته: این محصول با نام تجاری مشترک از رکورد شکست گروه پاپ، Enema of State الهام گرفته شده است، و از یک قوطی 16.9 اونسی Liquid Death نیرو می گیرد. و حتی کمتر از بدلکاری های قبلی از اعضای بدن و شوخ طبعی توالت می ترسد.

الان همه با هم: eeeewwwww.

تنقیه مایع مرگ کیت کلکسیونی تنقیه ایالتی حاوی یک لامپ تنقیه و یک قوطی تالبوی آب است که توسط بارکر امضا شده است. 182 دلار به مصرف‌کنندگان بازگردانده می‌شود، که اگر تبلیغات پیرامون آن درست باشد، می‌تواند هزینه کمی باشد. (در یک ویدیوی همراه، بارکر می گوید که این محصول راز خوشبختی زندگی اوست، از عروسی افسانه ای تا آلبوم های میلیونی اش).

گیج کردن

این مفهوم در ابتدا از شریک آژانس Humanaut، با تیم داخلی Liquid Death در حال توسعه کمپینی بود که می تواند به عنوان یک SNL skit، که به نشانه بارز بازاریابی این برند تبدیل شده است، توسعه دهد.

اندی پیرسون، معاون Liquid Death، علاوه بر اینکه یک ستاره راک مشهور است، بارکر “یک تهیه کننده و تاجر بسیار موفق است، او با خانواده سلطنتی آمریکایی ازدواج کرده است، او حتی از تجربیات نزدیک به مرگ زیادی جان سالم به در برده است – او داستانی باورنکردنی دارد.” از خلاقیت، به Adweek گفت. “بنابراین ما به شوخی گفتیم، “اگر می‌توانیم اعتبار همه آن را به عهده بگیریم، چه می‌شد؟”

به گفته دیوید لیتلجان، مدیر خلاق Humanaut، که این ایده را آنقدر مضحک خواند که «در دنیا کاملاً منطقی بود، عامل ick، یک موضوع تکرارشونده در تبلیغات که در سال 2023 خود را سپری می‌کند، نقطه فروش اصلی نبود. ”

لیتل جان به Adweek گفت: “نابغه Liquid Death این است که آنها سرگرمی و غافلگیرکننده بودن و بی احترامی را در DNA خود جای داده اند.” “این به نام آنها و طراحی قوطی آنها و در هر کاری است که انجام می دهند.”

تهاجمی مرزی؟

با این حال، این برند دارای مرزهایی است که ممکن است برای منتقدان مروارید گیر تبلیغات داستانی Liquid Death، شوکه کننده باشد، از فیلم «لحظه های تجزیه شده» استوارت تا یک فیلم Super Bowl در سال 2022 با بازی کودکان سخت گیر.