تراویس بارکر به Liquid Death برای Unusual Collab می پیوندد

تصویر
همکاری Liquid Death x Travis Barker از یک خط عبور می کند یا به یک bullseye برخورد می کند؟

پیرسون گفت: “این همیشه یک خط خوب است، اما ما به دقت در نظر می گیریم.” «همه کمدین‌ها و مجری‌های مورد علاقه ما افرادی هستند که سرگرمی را به مکان‌های جدیدی سوق می‌دهند که هرگز نبوده‌اند—ما فقط سعی می‌کنیم این کار را از نقطه شروع یک برند انجام دهیم. این به ما یک پالت کاملاً منحصر به فرد می دهد تا با آن نقاشی کنیم و هنجارهایی را برای مقابله با آن به کار بگیریم.”

به گفته دب گابور، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوره Sol Marketing، اگر در برخی محافل توهین‌آمیز مرزی در نظر گرفته شود، می‌تواند برای یک نمونه نمایشی هدف جوان و به شدت مرد باشد.

«چقدر دور است؟ گابور به Adweek گفت: هر چیزی که برای رساندن پیام خود به مشتری ایده‌آل خود لازم باشد، می‌تواند یک بازی منصفانه باشد. تنقیه «خنده‌دار است، خشن است، و آن‌ها را در ذهن خود جلب می‌کند، که باعث می‌شود برند استراتژیک واقعاً خوبی باشد».

این را در خانه امتحان نکنید

برای تبلیغ این محصول، Liquid Death یک ویدیوی سیاه و سفید به سبک واقعیت سینما را با بارکری که خالکوبی‌های فراوان و مهارت‌های شناخته‌شده‌اش در طبل را به نمایش می‌گذارد، گرفت.

این مینی فیلم یک سوال را مطرح می کند: اگر محصول بتواند او را چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای به استراتوسفر بکشاند، چه کاری برای جو یا جین معمولی می تواند انجام دهد؟

یک زن بلوند که شبیه یک مادر فوتبالیست حومه شهر است، می‌گوید که از آن استفاده کرده است، “و اکنون من خواننده یک گروه دث متال به نام Festering Corpse Puke هستم.” این چیز خوبی است، بر اساس شهادت او. شخصیت دیگری ادعا می‌کند که تنقیه به او کمک کرد تا به «جلوی صدپا انسان» برسد، که بدون شک یک ارتقاء است.

در آگهی سلب مسئولیتی وجود دارد که می‌گوید تنقیه مرگ مایع «برای استفاده به عنوان یک وسیله پزشکی واقعی در نظر گرفته نشده است» و «هرگز نباید بدون مشورت با پزشک در داخل یا نزدیک دهانه شما قرار داده شود». این دو برابر برای “چاله دوست شما” در هر نقطه است.

هنر از زندگی تقلید می کند