تبلیغات سامسونگ کانال FAST Conan O’Brien و موارد دیگر را نشان می دهد

این برنامه قرار است شامل 5000 شرکت کننده در پایان سه ماهه اول باشد و در حال حاضر با چهار شریک آزمایشی راه اندازی شده است: یک نام تجاری بی سیم، یک QSR، یک برند خودرو و یک برند مراقبت های بهداشتی.

«تلویزیون و انجمن شما در نظر گرفته شده است که بینندگان بیشتری را در زمان واقعی به مردم ارائه دهد. من فکر می‌کنم آموخته‌های باورنکردنی وجود خواهد داشت که هم در سطح بینندگان خطی و هم از طریق پخش جریانی کشف خواهیم کرد.» او گفت. و به تبلیغ‌کنندگانی فکر کنید که می‌خواهند با ما همکاری کنند و اطلاعات تکراری دریافت نمی‌کنند.»

قابلیت‌های اندازه‌گیری بیشتری نیز با پخش جریانی ACR Ad Viewership، اندازه‌گیری میزان بازدید واقعی از تبلیغاتی که در سرویس FAST Samsung TV Plus اجرا می‌شوند و خدمات پخش جریانی و دستگاه‌های متصل را اندازه‌گیری می‌کنند، در راه است. با پخش جریانی ACR Ad Viewership، این شرکت گفت که می‌تواند سطحی از اطلاعات بازدید کلی را که قبلاً در دسترس نبود، در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار دهد.

او گفت: «وقتی به پخش جریانی ACR درون‌برنامه‌ای فکر می‌کنیم، اکنون این توانایی ما برای اندازه‌گیری تبلیغات جریانی است، و به طور خاص، نحوه نگاه بینندگان ما به تبلیغات جریانی در مقابل تبلیغات خطی در مقابل مکان‌های دیگر که آن را مشاهده می‌کنند. “و دوباره، بازگشت به کپی برداری.”

ترکیب هوش مصنوعی

این شرکت همچنین به لطف همکاری جدید با Kerv، تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای خرید به ارمغان می آورد.

سامسونگ قبلاً با Clinch شراکت دارد که از خلاقیت تبلیغاتی با کد QR با راه حل های مبتنی بر برچسب استفاده می کند. اکنون، این مشارکت جدید Kerv از ترکیبی از یادگیری ماشینی و الگوریتم‌ها استفاده می‌کند تا راه‌حل‌های تبلیغاتی خودکار، تعاملی و قابل خرید را برای شرکای برند در مقیاس ارائه دهد.

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی Kerv به طور فعال مکان‌ها را اسکن می‌کند، عمق، ابعاد و اشیاء درون ویدیو را در زمان واقعی تشخیص می‌دهد. در نتیجه، تبلیغات سامسونگ می‌تواند از Kerv برای تجهیز تبلیغ‌کنندگان خود به ابزارهایی برای ایجاد و پیاده‌سازی کمپین‌های تعاملی و خودکار در سراسر تلویزیون استفاده کند و ارزش برداشت‌ها را با بهینه‌سازی در جهت تعامل کاربر افزایش دهد.

برای دستیابی به مشتریان بیشتر، سامسونگ به صورت دیجیتالی خارج از خانه نیز راه اندازی خواهد کرد و تبلیغات در فهرست موجودی DOOH شخص اول سامسونگ در مکان های پرترافیک ممتاز در شهرهای کلیدی سراسر کشور نمایش داده می شود. علاوه بر این، شرکای تامین خرده‌فروشی آلفا در فروشگاه، مقیاس شبکه DOOH را برای اطمینان از پوشش سراسری افزایش می‌دهند.

او به Adweek گفت که سامسونگ از نظر صفحه‌نمایش‌های دیجیتال در سرتاسر جهان رتبه اول را دارد، و موجودی DOOH به «تصور مجدد کاری که یک صفحه‌نمایش می‌تواند انجام دهد» کمک می‌کند.

“این فقط به آنچه در خانه اتفاق می افتد نیست. این فقط مربوط به تلویزیون نیست. این فقط در مورد موبایل نیست، که ما کاملاً در حال نوآوری هستیم و بیشتر در مورد تبلیغات در آنجا فکر می کنیم.» او گفت. “اما این در مورد جذب مصرف کنندگان هنگام خروج از خانه و در تجربیات مختلف است.”