Oatly و Minor League Baseball یک مشارکت منحصر به فرد تشکیل می دهند

هیچ نیمه‌ای در بیسبال وجود ندارد، و هواداران باید تا هفتمین بازی منتظر بمانند تا با سروصدا کردن تماشاگران با اجرای آهنگ «Take Me Out to the Ballgame»، بخشی از سرگرمی باشند.

Oatly و Minor League Baseball کاملاً از سنت‌های داستانی آگاه هستند، اما آماده هستند تا با مشارکتی که باعث ایجاد ویژگی‌هایی مانند یک نمایش کوتاه نیمه‌وقت، «میدان جو دوسر» تعیین شده، «شانه‌های بالا انداختن ششم» و «می‌شود» تغییرات خاص خود را اضافه کنند. چرخش چشم هشتم.»

حتی تگ اسپانسر نیز در طول بیش از حد خود گستاخانه است، با Oatly به عنوان “شیر جو دو سر رسمی از سوئد که مانند 35 سال پیش شروع شد، اما اکنون در سراسر آمریکا وجود دارد، جایی که در حال تبلیغ انواع مختلف محصولات دسر منجمد در یکی از اولین آن ها است. قراردادهای حامیان گیاهی را می‌دانید که ما در مورد لیگ کوچک بیسبال صحبت می‌کنیم.”

رابطه چند ساله Oatly-MiLB که امروز اعلام شد، اخیراً در 120 استادیوم در ایالات متحده و کانادا با نشانه های قابل تشخیصی مانند برندسازی در محل و رسانه ها، نمونه برداری و هدایای سواگ آغاز شد. محصولی نیز وجود دارد: میله‌های یخ‌زده بدون لبنیات Oatly به بیش از 50 پارک توپ اضافه شده است.

اما هدف هر دو طرف ایجاد اتحادی بود که به طور عمدی خارج از خطوط معمولی لوگو نقاشی می شد، شخصیت های نامتعارف آنها را به تصویر می کشید و آنها را در یک عرصه نمادین ترکیب می کرد.

“دلقک تا دلقک”

به گفته آرماندو تورکو، مدیر خلاق اجرایی این برند در آمریکای شمالی، Oatly با MiLB یک همفکر همفکر پیدا کرد که از همان اولین بحث‌ها «تا دلقک» بود.

تورکو به Adweek می‌گوید: «به‌جای صحبت کردن، می‌خواستیم ببینیم که آیا هم‌افزایی خلاقانه وجود دارد و آیا می‌توانیم به چیزهایی برسیم که در دنیای ورزش انجام نشده است». ما می‌خواستیم آیین‌های جدیدی برپا کنیم، و آن‌ها ایده‌های ما را یکی می‌کردند.»

توپ های ناخوشایند به “زمین جو دوسر”، فضای بین پایه اول و گودال، برخورد شیرینی رایگان برای تماشاگران در دوازده استادیوم ایجاد می کند. “نمایش نیمه نیمه” در طول دوره چهارم در تمام پارک ها اجرا می شود، که شامل محتوای اصلی 30 ثانیه ای است که توسط Oatly ساخته شده است، که به خاطر تبلیغات خاطره انگیز Super Bowl، پادکست واقعی الهام گرفته از جنایت، مجموعه های تبلیغاتی عروسکی محور و موارد دیگر شناخته شده است. بازاریابی چشم نواز

Uzma Rawn، معاون ارشد شراکت جهانی برای املاک MLB، MiLB و Little League، به Adweek گفت: «وقتی به اخلاق برند آنها نگاه می‌کنید، MiLB را منعکس می‌کند که سرگرم‌کننده، منحصربه‌فرد و غیر سنتی است. “ما می توانیم منحصر به فرد بودن یکدیگر را به نمایش بگذاریم.”