تمرکز بر ROI KPIها
و برای تبلیغکنندگانی که نگران دستیابی به KPI هستند، سامسونگ راهحلهای Smart Outcomes خود را منتشر میکند.
Oh، Smart Outcomes را یک «تکامل طبیعی» برای تجارت تبلیغات سامسونگ میداند، زیرا این شرکت مجموعهای از راهحلهای متمرکز بر عملکرد مرتبط با شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) را در زمینههایی مانند تعامل وبسایت، جذب کاربر جدید، بازی و تنظیم شبکه تلویزیونی ارائه میکند. -in.
به گفته این شرکت، Smart Outcomes ابزارهای برنامهریزی و بهینهسازی را در مجموعه محصولات تبلیغاتی سامسونگ، از جمله ابزار بینش مخاطبان پیش از کمپین، مخاطبان هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و محصول پیکسل سامسونگ، گرد هم میآورد.
همه اینها بخشی از برنامه این شرکت برای اتصال نقاط بین تجربیات مصرف کننده و اهداف تبلیغ کننده است.
او گفت: «آنچه اکنون به آن نگاه میکنیم این است که چگونه خدماتی را توسعه دهیم که قرار است در تلویزیونها و دستگاههای تلفن همراه ما اتفاق بیفتد که نه تنها برای مصرفکنندگان شهودی و مفید باشد، بلکه برای شرکا و تبلیغکنندگان نیز مفید باشد». .