تبلیغات سامسونگ کانال FAST Conan O’Brien و موارد دیگر را نشان می دهد

تبلیغات سامسونگ کاملاً تیم کوکو است.

بازوی تبلیغاتی Samsung Electronics در ارائه صبح سه‌شنبه خود در نیویورک، راه‌حل‌های جدید و متمرکز بر عملکرد و همچنین اولین کانال FAST کانن اوبراین، افسانه‌ای کمدی را فاش کرد.

از ماه آینده، Samsung TV Plus، سرویس پخش رایگان و تبلیغاتی سامسونگ، کانال تلویزیونی Conan O’Brien را راه اندازی خواهد کرد. این برنامه 24/7 به‌عنوان مجموعه‌ای 30 دقیقه‌ای از کلیپ‌های دارای بهترین آرشیوهای اواخر شب کانن، با همه چیز، از کمدی طرح گرفته تا مهمانان مشهور، تنظیم شده است.

O’Brien به دلیل نفوذش در اواخر شب، پخش، کابل، پادکست و استریم، عنوان چشم انداز رسانه ای Adweek 2022 را به دست آورد و کتی اوه، معاون مدیر بازاریابی جهانی در تبلیغات سامسونگ، گفت که اولین کانال FAST این کمدین در مدتی کار می کند

او به Adweek گفت: “از آنچه من می دانم، او مدتی است که در مورد آن فکر می کند.” “من فکر می کنم بخشی از آن این بود که او سعی می کرد محتوا را بسازد. من هنوز تمام آن خط‌ها و 30 دقیقه‌ای یا حتی کوتاه‌تر، گاهی اوقات هشت و ده دقیقه‌ای که او انجام می‌داد، به یاد دارم.»

با مصاحبه‌هایی از نام‌های بزرگ، از جمله رایان رینولدز، تام هنکس، میندی کالینگ، کوین هارت و ویل فرل، کانال اوبراین 100 ساعت برنامه‌نویسی را برای راه‌اندازی آماده کرده است و برنامه‌های بیشتری نیز در راه است.

آه به Adweek اطمینان داد که این کانال “قطعاً قابل خوردن است.”

او گفت: “چیزی که ما می بینیم این است که Samsung TV Plus اتفاقاً مقصدی برای کاربران خانگی سامسونگ است.”

فراتر از افزودن کانال O’Brien به کاتالوگ رو به رشد Samsung TV Plus با بیش از 250 کانال زنده در ایالات متحده، Samsung Ads چندین راه حل متمرکز بر عملکرد، از اندازه گیری گرفته تا خرید، راه اندازی می کند تا به بازاریابان کمک کند تا به مخاطبان خود دسترسی بهتری داشته باشند.

ساخت جامعه داده

در میان افزوده‌های جدید، این شرکت در حال پرده‌برداری از تلویزیون سامسونگ و You Community است، یک پیشنهاد اندازه‌گیری پنل جدید که برای ارائه داده‌های دانه‌ای در مورد مصرف تلویزیون مصرف‌کننده به تبلیغ‌کنندگان، بازاریابان و ناشران طراحی شده است.

اوه به جاستین ایوانز، رئیس جهانی تجزیه و تحلیل و بینش برای تبلیغات سامسونگ، برای اجرای داخلی برنامه پنل اعتبار می دهد. به گفته این شرکت، این برنامه از فناوری صوتی ACR برای اندازه‌گیری مصرف محتوای تلویزیونی کلی بینندگان در خانواده‌های سامسونگ، هم در کانال‌های تلویزیونی خطی و هم در سرویس‌های پخش استفاده می‌کند.