تبلیغات برنامه ای به متروی نیویورک می آید

خرید تبلیغات در متروی نیویورک در حال حرکت به عصر دیجیتال است.

در سال‌های اخیر، تبلیغات در قطارها و پلتفرم‌های اداره حمل‌ونقل شهری به رشد استارت‌آپ‌های بومی دیجیتال، شرکت‌هایی مانند کاسپر و هیمز، کمک کرده است.

اما علیرغم اینکه مکانی برای تبلیغات برندهای پرهیاهو است، روند خرید تبلیغات در MTA همچنان با تکنولوژی پایین باقی مانده است و موجودی فقط از طریق سفارشات درج مستقیم فروخته شده در دسترس است.

دسامبر گذشته، Outfront Media – شرکت تبلیغاتی دیجیتالی خارج از خانه که برای فروش تبلیغات با MTA قرارداد می بندد – شروع به ارائه برخی از موجودی مترو به صورت برنامه ای کرد، به این معنی که تبلیغ کنندگان می توانند فضای تبلیغاتی را از طریق یک پلت فرم سمت تقاضا خریداری کنند. MTA برای اولین بار در حال انتشار این تلاش ها است، Adweek می تواند به طور انحصاری گزارش دهد.

برای MTA، برنامه‌ریزی به معنای پیشنهاد زمان واقعی یا هدف‌یابی مبتنی بر هویت نیست. به گفته نیل شاپیرو، معاون وزیر، خریداران می‌توانند در فهرست موجودی MTA که در حال حاضر شامل صفحه‌نمایش‌های دیجیتال بالای ورودی‌ها و خروجی‌های مترو می‌شود، مناقصه بدهند، هرچند که در حال گسترش به نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو و راه‌آهن لانگ آیلند و سکوهای مترو شمال است. برنامه نویسی در Outfront.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با چندین متغیر از جمله زمان روز، روز هفته و مکان هدف قرار دهند. گزارش پس از کمپین شامل تحویل نمایش، هزینه و زمان پخش تبلیغات است.

شاپیرو گفت: «تبلیغات ترانزیت به دلیل توانایی آن برای دستیابی به مشتریان در طول سفر روزانه خود بسیار مؤثر است و چندین بار در روز به آنها دسترسی پیدا می کند. هنگامی که با انعطاف‌پذیری، سرعت ورود به بازار، هدف‌گیری مخاطب، اندازه‌گیری و توانایی مشاهده گزارش‌های کل کمپین در یک پلتفرم ارائه شده توسط برنامه‌نویسی همراه باشد، ترکیبی قدرتمند است.

شاپیرو گفت که اکثر کمپین‌ها هنوز خرید مستقیم هستند، اگرچه برنامه‌ریزی شده در حال رشد است. هدف MTA و Outfront جذب برندهای جدیدی است که ممکن است قبلاً تبلیغات با MTA را در نظر نگرفته باشند.

به گفته ویکتوریا موتشیر، معاون بازاریابی منطقه نیویورک/ایست در Outfront Media، این تلاش‌ها نتیجه می‌دهند: 78 درصد از تبلیغ‌کنندگانی که تبلیغات را به صورت برنامه‌ریزی خریداری کرده‌اند، تازه وارد MTA هستند.

جریان‌های درآمدی جدید برای MTA مهم است، که مدت‌هاست با مشکلات مالی مواجه بوده است، به‌ویژه به دلیل کاهش تعداد سواری در طول همه‌گیری. ماه گذشته، کتی هوچول، فرماندار نیویورک، لایحه بودجه ای را تصویب کرد که به MTA کمک کرد تا کسری نزدیک به 3 میلیارد دلار را کاهش دهد.