برداشتن ایمپلنت مغزی و سود هوش مصنوعی انویدیا

لگت به محققان گفت که با دستگاه خود “یکی” شد. این به او کمک کرد تا تشنج های غیرقابل پیش بینی و خشونت آمیزی را که به طور معمول تجربه می کرد کنترل کند و به او اجازه داد که مسئولیت زندگی خود را به دست بگیرد. بنابراین وقتی دو سال بعد به او گفته شد که باید ایمپلنت را بردارد، ویران شد زیرا شرکت سازنده آن از کار افتاده است.

متخصصان اخلاق در مقاله ای که اوایل این ماه منتشر شد، می گویند که برداشتن این ایمپلنت و موارد مشابه آن ممکن است نشان دهنده نقض حقوق بشر باشد. و با رشد بازار کاشت مغزی در سال‌های آینده و دریافت دستگاه‌هایی مانند Legget’s، این موضوع مهم‌تر خواهد شد. داستان را کامل بخوانید.

جسیکا حمزلو

شما می توانید در مورد آنچه که برای بیمارانی که ایمپلنت های مغزی تغییر دهنده زندگی آنها را برخلاف میل آنها برداشته می شود، بیشتر بخوانید. آخرین شماره چکاپ، خبرنامه هفتگی جسیکا به شما اطلاعاتی در مورد همه چیزهای بیوتکنولوژی می دهد. ثبت نام تا هر پنجشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

اگر می خواهید در مورد کاشت مغزی بیشتر بخوانید، چرا بررسی نکنید:

+ امواج مغزی می‌توانند به ما بفهمانند که فرد چقدر دردی دارد. این تحقیق می‌تواند درهایی را برای درمان‌های مغزی شخصی‌سازی شده برای هدف قرار دادن و درمان بدترین انواع دردهای مزمن باز کند. داستان را کامل بخوانید.

+ یک بیمار ALS رکوردی را در برقراری ارتباط از طریق ایمپلنت مغزی ثبت کرد. رابط‌های مغزی می‌توانند به افراد فلج اجازه دهند با سرعت تقریباً عادی صحبت کنند. داستان را کامل بخوانید.

+ در اینجا نحوه تحریک شخصی سازی شده مغز می تواند افسردگی را درمان کند. ایمپلنت هایی که فعالیت مغز ما را ردیابی و بهینه می کنند در راه هستند. داستان را کامل بخوانید.