تبلیغات برنامه ای به متروی نیویورک می آید

در همین حال، دیجیتال خارج از خانه از زمان کاهش در طول همه گیری به طور پیوسته بهبود یافته است. بر اساس گزارش Statista، پیش‌بینی می‌شود که سرمایه‌گذاری ایالات متحده در این بخش در سال 2023 به 2.94 میلیارد دلار برسد.

کارایی برنامه نویسی

در حالی که مناقصه به صورت برنامه‌ریزی در پانل‌های مترو لزوماً خریداران را به روی موجودی بیشتر یا مخاطبان هدفمندتر باز نمی‌کند، اما می‌تواند بودجه خریدار آگهی را کارآمدتر کند.

“[If a brand campaign] برایان راپاپورت، مدیرعامل آژانس خارج از خانه Quan Media Group که با Casper، Skims و Away کار کرده است، گفت: دارای 15000 دلار برای یک هفته روی صفحه‌های دیجیتال است، انجام آن به صورت دستی بسیار دشوارتر خواهد بود. “[With programmatic]، آنها کمک خواهند کرد تا آن دلارها تا جایی که می توانند کار کنند.”

Rappaport گفت: علاوه بر این، برنامه‌نویسی انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به معاملات اولیه برای مارک‌های جدید تبلیغات حمل‌ونقلی فراهم می‌کند.

او گفت: «بسیاری از برندها بسیار ارتجاعی‌تر هستند و نمی‌خواهند محدودیت‌های زیادی برای لغو چیزها وجود داشته باشد.

Geoff Litwer، معاون رسانه برنامه‌ریزی و نمایشگر در Tinuiti گفت: برنامه‌نویسی خرید موجودی را برای برندها آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانند تمام خریدهای رسانه دیجیتال خود را در یک نقطه مشاهده کنند.

ما به آن به عنوان یک پیشرفت یا ارتقای بزرگ نگاه می کنیم [the MTA] Litwer گفت که از طریق برنامه در دسترس است. «این اتوماسیون گردش کار است. این یکپارچه سازی گزارش است.»

خرید به صورت برنامه‌ریزی می‌تواند به دلیل معرفی هزینه‌های فناوری گران‌تر باشد.

چه زمانی مستقیم برویم

راپاپورت گفت، علیرغم ارزش بالقوه ای که از خرید برنامه ریزی شده به دست می آید، برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات حمل و نقل زمانی است که یک برند کل ایستگاه مترو را تصاحب می کند، نوعی موجودی که خرید برنامه ای آن منطقی نیست.