این گربه ابرقهرمان در مورد صرفه جویی در تعمیر خودرو جدی است

برند تعمیر و نگهداری خودرو Feu Vert طلسم برند وفادار خود رامسس را به یک قهرمان اکشن تبدیل کرده است – یا حداقل این زمینه بالقوه برای آخرین کمپین تبلیغاتی آن است.

این شرکت که ادعا می‌کند سالانه به خودروها و دوچرخه‌های 10 میلیون مشتری در 450 مرکز خودروی خود در اروپا خدمات می‌دهد، یک گربه سفید را به عنوان طلسم خود دارد که به عنوان یکی از تصمیم‌گیرندگان اصلی در این نقطه قرار دارد.

هدف این برند تعمیر و نگهداری خودرو، سرعت بخشیدن به توسعه دیجیتال و تجارت b-to-b خود با گسترش فرانشیز، عمدتاً در فرانسه، پرتغال و اسپانیا است.

در کمپین سینمایی و تلویزیونی قهرمان متا 40 ثانیه ای که توسط Buzzman ساخته شده است، گربه ای با قدرت فوق العاده با هیولای رباتیک بزرگی که در یک شهر غوغا می کند، می جنگد، اما پیچ و تابی در این راه رخ می دهد که شامل سوء تفاهم از سوی تیم خلاق است. دنباله جلوه های بصری در کمپین توسط The Mill ساخته شده است.

امروز بیش از هر زمان دیگری، مردم نگران قدرت خرید هستند. در فرانسه به آن می گوییم قدرت خرید. این کلمه واقعاً نزدیک به “چت” به نظر می رسد که در فرانسوی به معنای گربه است. بنابراین، به عنوان یک برند محبوب که توسط یک طلسم گربه رهبری می‌شود، فرصتی را دیدیم که Feu Vert این روند را در دست بگیرد. تصمیم گرفتیم برای آن بجنگیم قدرت خرید با گربه ما و او قدرت گربهتریستان دالتروف، مدیر خلاق Buzzman، به Adweek توضیح داد.

هدف این کمپین ترویج این پیام است که Feu Vert “قدرت” دارد که در هزینه های مشتریان در خدمات خودرو صرفه جویی کند.

«این یک بازی با کلمات است، اما ما آن را جدی گرفتیم و آن را به سطح برجسته ای از مهارت و عالی رساندیم. لویی اودار، مدیر خلاق دیگری که توسعه ایده کمپین را رهبری می‌کرد، افزود: نتیجه یک صحنه حماسی ویژه مارول است که با یک لحظه سوء تفاهم ناخوشایند آژانس-مشتری به پایان می‌رسد.

این کمپین که در 25 می منتشر شد، در تلویزیون، دیجیتال و رادیو اجرا می‌شود، در حالی که پوسترهای فیلم در فروشگاه‌های Feu Vert و در سراسر رسانه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند.