«به طور کلی، ما از طرفداران بزرگ تبلیغات در فضای باز هستیم. این در حال داشتن یک تجدید حیات، یا یک لحظه است. اریک پرکو، مدیر عامل آژانس رسانهای آپولو پارتنرز، گفت: بسیاری از آنها به چندپارگی رسانهها و فرصت ایجاد حضور ملموس در یک لحظه واقعی بستگی دارد. برنامهنویسی کاملاً با آن مطابقت ندارد زیرا شما آن را به صورت کسری خریداری میکنید.
پرکو گفت که اگرچه برنامهریزی ممکن است برای یک تبلیغکننده جدید برای آزمایش حملونقل مفید باشد، اما نمیتواند آن را کاملاً جایگزین مستقیم کند.
پرکو گفت: «به عنوان مکملی برای خرید بزرگتر، بسیار منطقی است. زمانی که این گزینه به شما داده می شود و با فرض اینکه برند بودجه ای برای انجام آن دارد، ما همچنان می خواهیم مستقیماً خرید کنیم.