برندگان شیرهای جوان Cannes Lions ایالات متحده در سال 2023 اعلام شدند

پس از چند سال تعطیلی یا در حالت مجازی، مسابقه شیرهای جوان کن به صورت حضوری بازگشته است و انرژی پشت رقابت خلاق جهانی بازگشته است، همانطور که رویداد چهارشنبه شب اعلام کرد برندگان ایالات متحده نشان می دهد.

National CineMedia، بزرگترین شبکه تبلیغاتی سینما و نماینده ایالات متحده در جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن، برندگان مسابقه شیرهای جوان آمریکا در سال 2023 را اعلام کرد. پنج تیم از چندین آژانس در صدر قرار گرفتند و به عنوان تیم ایالات متحده آمریکا نمایندگی خواهند کرد.

امسال بیش از 280 اثر توسط ستاره های نوظهور خلاق ارسال شد. این نشان دهنده افزایش 16 درصدی شرکت کنندگان شیرهای جوان در این رقابت نسبت به سال گذشته است. تیم های برنده عبارتند از:

  • دیجیتال: بنجامین لین، مدیر هنری Havas; سارا پارک، کپی رایتر در هاواس
  • فیلم: کاتارینا بارکالا، مدیر هنری MullenLowe; پالاک کاپادیا، کپی رایتر در آمازون
  • رسانه ها: سحر فرشی، مذاکره کننده ارشد، مشارکت های دیجیتال در Initiative; کارولین ریگز، مذاکره کننده ارشد، مشارکت دیجیتال در Initiative
  • روابط عمومی: Emma LeMay، کپی رایتر در Weber Shandwick. جان چاوز، طراح ارشد وبر شاندویک
  • چاپ: کایران موری، کپی رایتر در MullenLowe; مگان کوتس، مدیر هنری جوان در MullenLowe

برندگان برای اولین بار در چهار سال گذشته به صورت حضوری در جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن در ماه ژوئن رقابت خواهند کرد. Adweek یکی از حامیان رسانه ای این مسابقه است.

تصویر

چگونه به آنجا رسیدند

در ماه فوریه، NCM The Creative Ladder را معرفی کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که به منظور دسترسی بیشتر و فراگیرتر کردن مشاغل خلاق برای جوانان اختصاص داشت که سال گذشته در کن راه اندازی شد. همچنین شریک غیرانتفاعی رسمی مسابقه شیرهای جوان 2023 است. این سازمان که توسط رایان رینولدز تأسیس شده است، وقف ایجاد مشاغل خلاقانه را برای جوانان در دسترس و فراگیرتر می کند.

شرکت کنندگان وظیفه داشتند به سازمان غیرانتفاعی کمک کنند تا شکاف آگاهی پیرامون مشاغل خلاق را برطرف کند. سپس شرکت‌کنندگان برای ایجاد یک کمپین خلاقانه و نوآورانه در دسته‌های مربوطه خود به چالش کشیده شدند و با یک مسابقه شغلی که توسط Creative Ladder تنظیم شده بود، به چالش کشیده شدند.

برندگان رسانه ای سحر فرشی و کارولین ریگز از Initiative در شیکاگو قبل از مسابقه چیزی در مورد Creative Ladder نشنیده بودند. بنابراین در چالش 10 روزه خود، آنها هر چه می توانستند یاد گرفتند، در مسابقه شرکت کردند و طرحی را ایجاد کردند که شامل اطلاع رسانی به معلمان بود تا بتوانند آن را به دانش آموزان خود منتقل کنند.