کانابیس و برندهای اصلی شریک برای 4/20

برای بدترین روز در تقویم – 20 آوریل – مارک های شاهدانه قیمت ها را کاهش می دهند، تبلیغات را اجرا می کنند، ماهیچه های فعال خود را منعطف می کنند و فعالیت های تجربی را در خرده فروشی راه اندازی می کنند.

و برخی از شرکت‌ها ابزار جدیدی را به زرادخانه بازاریابی خود اضافه کرده‌اند: همکاری با برندهای رایج، از زنجیره‌های فست فود ملی گرفته تا محصولات اصلی فروشگاه‌های مواد غذایی، با هدف گسترش دامنه دسترسی خود فراتر از کاناسورهای اصلی و گنجاندن علف‌های هرز در آگاهی عمومی.

پس از اولین معامله صنعتی بین Jack in the Box و Weedmaps، بازیکنان در فضای شاهدانه با چای سرد AriZona، Fatburger، هنرمند و طراح کفش ورزشی Stan Birch و حتی Madison Avenue برای برنامه‌های 4/20 مرتبط شدند.

“به عنوان یک صنعت، ما انتخابی نداریم. برت هیمن، بنیانگذار و مدیر خلاق برند کانابیس ادی پارکر، به Adweek گفت: اگر می‌خواهیم قانونی‌سازی و عادی‌سازی را بیشتر کنیم، باید با شرکت‌های سنتی CPG هماهنگ شویم. ما نمی توانیم فقط در یک اتاق پژواک صحبت کنیم.

تصویر
Kiva Confections و Fatburger بسته‌های سس کچاپ حاوی 10 میلی گرم THC ایجاد کردند.

با پیش بینی فروش برای شکستن رکوردهای سال 2022 – که موج سبز 154 میلیون دلار در ایالات متحده به دست آورد – روزی که ترکیبی از Super Bowl در نظر گرفته می شود، 4 ژوئیه و شب سال نو، سطح جدیدی از همکاری بین علف های هرز و مارک های سنتی را آغاز خواهد کرد. در اینجا چندین مشارکت برجسته و به دنبال آن پیش بینی های 4/20 بیشتر آورده شده است.

مونچ های مرتفع

به گفته شرکا، سازنده مواد خوراکی Kiva Confections با رستوران ملی فست فود Fatburger برای اولین “آب نبات” در نوع خود – سس گوجه فرنگی – با هدف ارتقاء یک وعده غذایی معمولی به سطح آشپزی و روانگردان جدید پیوند خورده است.

این سس گوجه فرنگی در فتبرگر محلی هیچ کس جریان نخواهد داشت – این زنجیره اکنون یک عملیات ساحلی به ساحل در 16 ایالت است – بلکه به طور انحصاری در کالیفرنیای جنوبی که پایگاهی برای هر دو برند است در دسترس خواهد بود.

این محصول با قیمت 5 دلار برای یک بسته 10 میلی گرمی، در اوایل این ماه در داروخانه های Sweet Flower and Artist Tree در منطقه لس آنجلس، با یک رویداد رونمایی که بیش از 500 مهمان را جذب کرد، فروخته شد. تاکنون، این همکاری حدود 10 میلیون بار در شبکه های اجتماعی به ازای هر Kiva ثبت شده است.