«مهارت های ارائه درصد زیادی از وزن دادن به فینال ها برای آن دسته ها بود. امی تونیک، مدیر بازاریابی National CineMedia به Adweek گفت، بنابراین، واقعاً شگفتانگیز بود که ببینیم چگونه آنها همه تفکرات و ایدهها را در نظر گرفتند و در نهایت آن را به یک ارائه زنده تبدیل کردند.
علاوه بر نمایندگی در کن به عنوان تیم ایالات متحده، برندگان شیرهای جوان در بهار امسال در یک ویدئو در سینماهای سراسر ایالات متحده پخش خواهند شد. این ویدئو به سبک تریلر فیلم با بازی داوران و رقبای شیرهای جوان و توسط تیم خلاق داخلی NCM، استودیو Noovie و FCB نیویورک تهیه شده است.