حرکت آژانس درب گردان: 180، Goldenchild، Horizon، بیشتر

ما این هفته کلیپ های خبری مورد علاقه خود را از آژانس ها گرفتیم و آنها را در یک مکان جمع آوری کردیم. لذت ببرید.

180

180 به عنوان شریک ارتباطی و استراتژی برند فرودگاه های دبی انتخاب شد. کار این آژانس شامل کمپین های داخلی و خارجی خواهد بود.

360PR+

360PR+ برای مدیریت روابط عمومی برای بخش محصولات Skin Creative در شرکت کالاهای مصرفی BIC انتخاب شد. این بخش شامل مجموعه ای از محصولات هنر پوست، از جمله نشانگر هنر بدن با نام تجاری BodyMark، برند نیمه دائمی Inkbox و نام تجاری خالکوبی موقت Tattly است. 360PR+ برنامه‌ریزی روابط عمومی، دفتر خبری فعال، فعال‌سازی قطب‌های چادری و راه‌اندازی محصول جدید، اندازه‌گیری، مشاوره استراتژیک مداوم و مدیریت حساب را برای بخش رهبری خواهد کرد.

پهنای نام تجاری

Brandwidth آژانس خلاق رسانه های اجتماعی Cubaka را خریداری کرد. هدف این خرید تقویت تجربه مشتری دیجیتالی نهایی کوباکا به مشتریان است.

بار

Cargo و True Media برای خدمت به عنوان آژانس بازاریابی یکپارچه برای LG Business Solutions USA با یکدیگر همکاری می کنند. این دو نیرو برای توسعه، ایجاد و اجرای برنامه های بازاریابی استراتژیک، کمپین های خلاقانه و طرح های رسانه ای برای خطوط تولید برند و بازارهای عمودی در ایالات متحده متحد خواهند شد.

فرزند طلایی

آژانس جدید Goldenchild به رهبری مدیر عامل متیو مارکیز و مدیر اجرایی پیر نوبیل به تازگی راه اندازی شده است. این آژانس که وابسته به Golden LA است، توسط مدیر خلاق اجرایی Fons Schiedon هدایت خواهد شد.

Horizon Media Canada

Horizon Media Canada به تازگی قابلیت‌های جدید AMP و داده‌های مکان را راه‌اندازی کرده است. هدف این پیشنهادها افزایش اثربخشی و تعامل تبلیغات خارج از خانه است.

invnt.atom

دروازه Web3 برای برندهای تجاری Trident3 با آژانس دیجیتال invnt.atom همکاری می کند تا یک راه حل Web3 یک مرحله ای برای مارک های جهانی ارائه دهد. پیشنهاد مشترک راه‌حل‌ها و خدمات اختصاصی شرکت‌ها را ترکیب می‌کند تا برندها را قادر می‌سازد تا بدون قربانی کردن اخلاق برند، به دنیای Web3 منتقل شوند.

TMW نامحدود

پس انداز و سرمایه گذاری ملی (NS&I) TMW Unlimited را به عنوان آژانس بازاریابی یکپارچه خود بر اساس قراردادی که حداکثر تا چهار سال ادامه خواهد داشت، انتخاب کرد. آژانس مسئول تمام بازاریابی دیجیتال، پشتیبانی از فناوری بازاریابی استراتژیک، بالاتر از خط خلاقانه و استراتژی و بازاریابی ارتباط با مشتری خواهد بود.

آژانس رومف پو

آژانس Romph Pou به عنوان آژانس رکورد ویسکی Devils River انتخاب شد. این آژانس توسعه برند و استراتژی بازاریابی ملی کارخانه تقطیر را در تلاش برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و آزمایش هشت عبارت فعلی ویسکی رهبری خواهد کرد.

یک باشگاه برای خلاقیت

One Club for Creativity آزمایشگاه One Creator Lab را با مشارکت TikTok راه اندازی کرد. One Creator Lab یک برنامه آموزشی رایگان 20 هفته‌ای است که اصول تبلیغات و همچنین مهارت‌ها و ابزارهای سازنده لازم برای زنده کردن کمپین‌های ویدیویی کوتاه مدت با سرعت فرهنگ را پوشش می‌دهد.

اگر به‌روزرسانی‌هایی دارید که می‌خواهید با Adweek به اشتراک بگذارید، لطفاً با ما از طریق [email protected] تماس بگیرید.