برندگان شیرهای جوان Cannes Lions ایالات متحده در سال 2023 اعلام شدند

فارسی به Adweek گفت: «ما واقعاً فکر می‌کردیم که ایده‌مان تحریک‌آمیز است به این معنا که لزوماً هدف دقیقی برای نوجوانان 16 تا 21 ساله نداریم – ما معلمان را هدف قرار می‌دهیم تا به دانش‌آموزان برسیم.

ریگز گفت که کل این فرآیند آنها را به مدرسه بازگرداند و از آینده شغلی آنها و چگونگی دستیابی به اهدافشان مطلع شد.

ریگز گفت: «ما قطعاً بر این نکته تأکید می‌کنیم که چگونه می‌خواهیم درباره نردبان خلاق بدانیم و از آن استفاده کنیم.

تصویر
اسلایدی از ورودی برنده رسانه از تیم ابتکار، سحر فارسی و کارولین ریگز.

رایان رینولدز گفت: «دیدن عمق و تنوع استعدادهای نمایش داده شده از رقبای شیرهای جوان امسال شگفت‌انگیز است و برای من بسیار مهم است که آن‌ها وقت گذاشتند و انرژی خود را صرف ایده‌های بزرگ برای حمایت از The Creative Ladder کردند.» یکی از بنیانگذاران The Creative Ladder در بیانیه ای. هر یک از ما در The Creative Ladder به خاطر حجم عظیمی از کار که شیرهای جوان برای ثبت نام خود انجام می دهند، متواضع و مفتخر هستیم. واقعاً خلاقیت سطح بعدی.»

کار از اینجا شدیدتر می شود، زیرا تیم به کن سفر می کند و فقط 24 ساعت فرصت دارد تا با هم همکاری کند و ارائه دهد تا با تیم هایی از سراسر جهان رقابت کند.

آنچه داوران گفتند

هیئت داوران امسال گسترش یافت و گروهی از افراد سنگین وزن صنعت را به نمایش گذاشت.

«خلاق بودن لزوماً فقط توانایی هنری بودن نیست. میشل فروه، مدیر بازاریابی و برند جهانی، می‌گوید: توانایی استفاده از حل خلاقانه مسئله، استفاده از داده‌ها به روشی متفاوت، رهبری به روشی متفاوت و آوردن استعداد و اشتیاق خود به صنعتی که واقعاً به حل‌کننده‌های جدید نیاز دارد. MetLife زمانی که او رده فیلم را قضاوت کرد.

جاتیندر سینگ، رئیس جهانی داده و تجزیه و تحلیل در Accenture Song، داور داده های خلاقانه در جشنواره آتی شیرهای کن است و گفت که در حالی که خلاقیت قلب و روح کن است، ما اکنون از داده ها برای تقویت ارتباطات عاطفی استفاده می کنیم. با برندها، و او دریافت که فینالیست های شیرهای جوان این ارتباط را برقرار کرده اند.

چالش اضافی برای تیم ها ناشی از ارائه کار خود در مقابل یک پانل بود.