همانطور که Pinterest به کار در جهت ایمنی بیشتر اینترنت ادامه می دهد، آنها همچنان می دانند که برای مصرف کنندگان احساس امنیت، دیده شدن و الهام گرفتن چه چیزی لازم است.
ویژگی ها: آسایش، پناهگاه، حفاظت.
همه راه ها به مصرف کننده باز می گردند
چه نقشه سفر، توسعه محصول، پیامرسانی یا هر روش بیشماری که از طریق آن مشتری محوری را در اکوسیستم بازاریابی تزریق میکنید، هنگامی که با ملاقات با افراد در جایی که هستند، موجی رو به افزایش در تمام جنبههای کسبوکار و نام تجاری شما وجود خواهد داشت. کلید موفقیت این است که هم در استراتژی و هم در اجرا با راه حلی که واقعاً مصرف کننده باشد، دقیق و متمرکز باشید.