مجله کاغذی کارکنان خود را به دلیل مشکلات اقتصادی اخراج می کند

به گفته منابع آگاه، کارکنان مجله کاغذ، ناشر موسیقی و فرهنگی که در سال 2014 با عکسبرداری «اینترنت را بشکنید» با کیم کارداشیان به شهرت رسید، روز چهارشنبه اخراج شدند. این آخرین مورد از یک سری از اخراج‌ها در صنعت رسانه است.

ناشر به درخواست نظر پاسخ نداد.

اخراج بین 20 تا 30 کارمند تمام وقت را تحت تأثیر قرار می دهد. Adweek آموخته است که آخرین روز آنها 28 آوریل خواهد بود. سردبیر جاستین موران تا ماه مه در شرکت باقی خواهد ماند، اگرچه عملیات سردبیری فوراً متوقف خواهد شد.

خود ناشر تعطیل نمی‌شود، بلکه در عوض به دنبال کاهش هزینه‌ها است زیرا به دنبال گزینه‌های جایگزین برای ادامه فعالیت است. به گفته یکی از افراد آشنا، یک سرمایه گذار بالقوه ابراز علاقه کرده است.

تام فلوریو، ناشر، که اخراج‌ها را اعلام کرد، به کارکنان گفت که رکود تبلیغاتی در سال گذشته باعث این تصمیم شد. Paper از ده‌ها ناشر رسانه‌های دیجیتال دیگر، از جمله Insider و BuzzFeed News پیروی می‌کند که عناوین خود را در واکنش به فضای افسرده خرید رسانه‌ها قطع یا بسته‌اند.

بر اساس داده‌های SimilarWeb، ناشر در سه ماه اول سال به طور متوسط ​​1.3 میلیون بازدید صفحه داشته است که 43 درصد از ترافیک از طریق جستجوی ارگانیک بوده است، پس از آن مستقیم با 32 درصد و شبکه اجتماعی با 17 درصد.

فلوریو که قبلاً به عنوان مدیر انتشارات Vogue، Teen Vogue، Bon Appétit و Condé Nast Traveler کار می کرد، مجله Paper را در سال 2017 خریداری کرد. او شرکت هلدینگ ENTech Media Group LLC را برای نگهداری این عنوان ایجاد کرد.

این نشریه که در سال 1984 به عنوان یک مجله هنری و سبک در مرکز شهر شروع به کار کرد، در مورد موسیقی، فرهنگ پاپ و مد گزارش می دهد. این شرکت عمدتاً از طریق تبلیغات نمایشی در محل و همچنین تجارت و حمایت‌های مستقیم، مانند فعال‌سازی سال ۲۰۲۱ با Google Shopping به نام ۲۱×۲۱، کسب درآمد می‌کند.

در سال 2014، زمانی که ناشر عکس‌برداری نمادین خود را با کیم کارداشیان منتشر کرد که خود پاسخی به عکسبرداری قبلی با گریس جونز مدل بود، مقاله همراه با ترافیکی بادآورده همراه شد و در عرض یک هفته نزدیک به 16 میلیون بازدید از صفحه را به خود اختصاص داد.

این لحظه توانایی ناشران را در رساندن توزیع ارائه شده توسط پلتفرم های اجتماعی، به ویژه فیس بوک، به ارتفاعات گیج کننده ای نشان می دهد. این عکسبرداری همچنین باعث شد مجله کاغذی، یک اثر نسبتاً کوچک، یک شبه نامی شناخته شده پیدا کند و به تثبیت سلبریتی نوظهور کارداشیان کمک کرد.