برندهایی که مشتریان را در جایی که هستند ملاقات می کنند

ملاقات با افراد در جایی که هستند فقط یک نظریه یا فرضیه نیست. توسط تعدادی از مارک های مختلف که از این طرز تفکر مصرف کننده محور استقبال می کنند، موثر بودن آن ثابت شده است. درک بهتر مصرف‌کنندگان به برندها اجازه می‌دهد تا از کسب‌وکارهای مبادله‌ای به کسب‌وکاری که مصرف‌کنندگان به آن‌ها اعتماد دارند و از آنها حمایت می‌کنند، حرکت کنند و در طول زمان به وفاداری عمیق‌تر و ارتباط پایدار دامن بزنند.

امروزه برندهای زیادی وجود دارند که می گویند همه آنها در مورد مصرف کننده هستند. اما گفتن و بودن آن دو چیز کاملاً متفاوت است.

در اصل آسان است

به همین دلیل است که بسیار رایج شده است. چالش و فرصت برای تبدیل شدن به یک برند عملی که ارائه می دهد با تمرین سازگار است، نه اصل. در نهایت، بدون مصرف‌کننده به‌عنوان شخصیت اصلی در اکوسیستم بازاریابی، باید بپرسیم: اگر برای آنها نیست، پس برای چه کسی؟

در بررسی تعدادی از برندهای مختلف، الگوهایی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه این برندها از دیدگاه استراتژیک به توسعه مفهومی و فعال‌سازی در بازار می‌روند:

  1. درک مصرف کننده نه به صورت سطحی به عنوان داده های جمعیت شناختی، بلکه دانش عمیق واقعی از اینکه چه کسی هستند.
  2. داشتن درک روشنی از ارزش پیشنهادی برند.
  3. شناسایی نقطه تلاقی بین برند و مصرف کننده آنها.
  4. مشاهده جهان گسترده تر و گرفتن نشانه ها. اتاق، کل بازار مصرف کننده و رویدادهای جاری را بخوانید.
  5. تعریف ویژگی‌ها بر اساس بلوک‌های ساختمانی بالا به‌عنوان یک ستون اصلی برای ایجاد برند و ارتباط با مصرف‌کننده.

برندهایی که در طبیعت مشاهده می شوند

برای برندهایی که به دنبال مکانی برای شروع یا موارد استفاده در مورد چگونگی به وجود آمدن آن هستند، موارد زیر مجموعه‌ای بسیار کوتاه و کاملاً غیر جامع از نمونه‌های برند است که در طبیعت مشاهده شده‌اند و در ملاقات با مردم اثبات مفهومی را نشان داده‌اند. جایی که آنها در محصول، قیمت، مکان و تبلیغات قرار دارند. این مفهوم عمداً صنایع و مخاطبان را در بر می گیرد زیرا این مفهوم قرار است به طور جهانی اعمال شود.

ارائه بهترین تجربه رانندگی: هدف

Target می‌داند که به دلایل مختلف رفتار مصرف‌کننده، از ایمنی همه‌گیر گرفته تا خریداران یا والدینی که بچه‌ها روی صندلی‌های ماشین دارند، از ایمنی همه‌گیر گرفته تا زمانی که بچه‌ها روی صندلی‌های ماشین هستند، توانایی ارائه یک گزینه بدون درز کنار پیاده‌روی که به طور ماهرانه در تجربه برنامه‌اش بافته شده است، سهولت، سادگی و عجله دوپامین برای بررسی چیزی خارج از لیست برای مصرف کننده. مرکز bullseye.