برندهایی که مشتریان را در جایی که هستند ملاقات می کنند

محبوبیت ارائه Drive Up آن منجر به توسعه های اخیر شده است، از جمله افزودن Starbucks به سفارش شما و ویژگی بازگشت به زودی راه اندازی می شود. به گفته Mark Schindele، مدیر فروشگاه‌های Target و evp، «سفر ما برای گسترش گزینه‌های رضایت‌بخشی با آسان‌تر کردن خرید برای مهمانانمان شروع می‌شود.»

ویژگی ها: راحتی، سادگی، سهولت.

ارائه سرگرمی های راحتی: HBO

HBO تشخیص می‌دهد که ترس‌های یکشنبه بیش از حد واقعی هستند و بسیاری از مردم از یکشنبه شب با انتظاری مضطرب برای دوشنبه می‌ترسند. آنها چگونه با مردم در جایی که هستند ملاقات می کنند؟

فیلمنامه را ورق می زنند. اچ‌بی‌او یکشنبه را با نمایش‌های برنده جوایزی مانند نیلوفر آبی، آخرین ما و جانشینی برای ارائه فرار، سرگرمی و ارتباط اجتماعی که بسیار مورد نیاز است، بهترین بلوک برنامه‌نویسی خود می‌کند.

HBO در این زمینه آنقدر موفق بوده است که برای چندین دهه، HBO مالک برنامه های یکشنبه شب بوده است. در اوایل دهه 2000 (به اوج Sex and the City، The Sopranos) فکر کنید، این شبکه آنقدر با آن روز مترادف بود که آنها به طور خلاصه شعار بازاریابی داشتند: “یکشنبه است … HBO”.

اعتبار سنجی کسب و کار به اشکال مختلفی انجام می شود، از گرایش به چسبندگی اجتماعی گرفته تا رتبه بندی های سر به فلک کشیده، حتی در رقابت با رویدادهای مهم – The Last of Us در رقابت با اسکار، رکورد 8.2 میلیون بیننده سریال را به ارمغان آورد. بینندگان تمام هفته منتظر اپیزود جدیدی از این برنامه‌ها هستند و اضطراب «نمی‌توان از دست داد یا با اسپویلرها مواجه شد» بسیار زیاد است، این یکی از تنها پخش‌کننده‌هایی است که کد نحوه تنظیم بلوک تقویم را شکسته است. در عصر تقاضا و محتوای همیشه در دسترس.

ویژگی ها: غوطه وری، فرار، اجتماعی، سرگرم کننده.

قابل اعتماد ماندن: Costco

Costco متعهد شده است که قیمت هات داگ محبوب خود و ترکیب نوشابه را در 1.50 دلار نگه دارد زیرا در زمانی که همه چیز گران تر می شود، Costco معتقد است که شما هنوز هم باید بتوانید یک وعده غذایی سریع با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. آنچه ممکن است کوچک یا بی اهمیت به نظر برسد در واقع یک بیانیه است.

Costco به چیزهای زیادی معروف است (نمونه‌های رایگان، هر کسی؟)، اما بیشتر از همه، به قیمت مقرون به صرفه و کم‌هزینه معروف است. کاری که آنها برای اعلام ماندن قیمت این هات داگ انجام داده‌اند، واقعاً تأییدی است که بار درآمدزایی را بر دوش مصرف‌کننده‌اش نمی‌اندازد، کسی که انتخاب می‌کند با آنها خرید کند زیرا قیمت مناسبی دارند.

تابستان گذشته، Costco به نرخ حفظ اعضا در حدود 93 درصد افتخار می کرد. به نظر می رسد رویکرد آنها برای ملاقات با مردم در جایی که هستند نتیجه می دهد.

ویژگی ها: راحتی، سازگاری، قابلیت اطمینان.

بدون هزینه پنهان، بدون مشکل: Airbnb

مسافران Airbnb از هزینه‌هایی که احساس می‌کردند هنگام رزرو اقامتگاه‌های مسافرتی‌شان به‌خوبی فاش نشده بود، ناامید شده بودند، و قیمت کل آن‌ها بسیار بالاتر از آن چیزی بود که انتظار داشتند. سپس Airbnb یک ویژگی جدید به نام نمایش قیمت مجموع منتشر کرد که قیمت کل را بر قیمت شبانه در الگوریتم جستجوی خود اولویت بندی می کرد تا مشاهده کل قبل از مالیات ساده تر و واضح تر از همیشه باشد.