نازل های رنگ جدید Rust-Oleum را در واقعیت افزوده امتحان کنید

شرکت رنگ و پوشش Rust-Oleum با کمپینی به نام “طلوع یک اسپری جدید” عرضه نازل 5 در 1 اسپری سفارشی خود را جشن می گیرد.

این کمپین که توسط آژانس Young & Laramore ایجاد شده است، شامل محتوایی است که در پخش، رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های دیجیتال اجرا می‌شود، و همچنین یک تجربه واقعیت افزوده به مردم اجازه می‌دهد تا نازل رنگ اسپری جدید را با تلفن‌های خود امتحان کنند.

خریداران تشویق خواهند شد تا با اسکن کدهای QR موجود در فروشگاه با دستگاه iOS یا Android خود، تجربه AR را امتحان کنند. همچنین می‌توان با اسکن کد QR در میکروسایت کمپین به این تجربه دسترسی داشت.

“طلوع یک اسپری جدید” به بازدیدکنندگان اجازه می دهد اشیاء مجازی مانند اسکیت برد و صندلی در فضای باز را در محیط خود قرار دهند و با استفاده از پنج نازل مختلف روی قوطی های رنگ جدید Rust-Oleum آنها را قرمز رنگ کنند.

تصویر

هنگامی که این تجربه افراد را با پنج نازل آشنا کرد، می‌توانند حالت اسپری رایگان را امتحان کنند تا با استفاده از رنگ‌های مختلف، رنگ جدیدی به اشیاء مجازی ببخشند.

مارک ویلگن، مدیر ارشد مدیریت محصول برای رنگ‌های پروژه‌های کوچک در Rust-Oleum می‌گوید: «به‌عنوان بزرگ‌ترین نوآوری که Rust-Oleum در بیش از یک دهه رونمایی کرده است، Custom Spray 5-in-1 دارای تخصص عمیق محصول با تجربه واقعی کاربر است. این ابزار جدید قدرت را به دستان DIYers باز می‌گرداند تا انتخاب کنند که چگونه می‌خواهند یک پروژه را تکمیل کنند، تنها با یک شماره‌گیری.

برایان جودکینز، مدیر خلاقیت اجرایی یانگ و لارامور، گفت: «کار کردن با یک برند جهانی نمادین مانند Rust-Oleum، و داشتن چنین فرآیند خلاقانه مشارکتی با آنها از ابتدا تا انتها فوق العاده بود. «اسپری سفارشی 5 در 1 یک تغییر دهنده بازی برای اسپری کاران است. کمپین ما قدرتی را به نمایش می‌گذارد که دست‌سازان اکنون باید تجربه رنگ اسپری خود را تنها با استفاده از یک قوطی انتخاب کنند و پروژه‌های متعددی که می‌توانند با این انعطاف‌پذیری جدید انجام دهند.”