با گوردو سنت جان، مردی که همه در هاکی می شناسند آشنا شوید

طرفداران ورزش در حال تماشای هاکی در TNT و TBS ممکن است ستاره‌هایی را از سرتاسر داستان‌های تجارت NHL در مورد بزرگترین مرد تبلیغاتی هاکی دیده باشند: گوردو سنت جان.

اما چه کسی نقش شخصیت داستانی مرموزی را بازی می کند که حتی وین گرتزکی با او برخورد کرده است؟

شرکت برادران وارنر که اولین سال حضور در فینال جام استنلی بود، از طرفداران NY Rangers و ستاره Stranger Things، دیوید هاربر را دعوت کرد تا در کمپین تبلیغاتی بین پلتفرمی خود، جایی که شخصیت او توسط NHL “استخدام” شده است، دعوت به همکاری کرد. تیم TNT – اما ایده های گوردو ممکن است همیشه بهترین نباشد.

پرده برداری کامل از هاربر در نقش گوردو سنت جان، سه شنبه شب در TBS در طول بازی 1 سری رنجرز علیه شیاطین پخش خواهد شد.

هفته گذشته، اولین تیزر در سراسر NHL در TNT، B/R Open Ice، NHL در استعدادهای استودیو TNT، و لیگ NHL و استعدادهای اجتماعی باشگاه پخش شد. در یک روز، 1.5 میلیون بازدید و بیش از 100000 تعامل به دست آورد، همچنین در سراسر مجموعه WBD تا افتتاحیه روز دوشنبه اجرا شد.

گرتزکی، لیام مک هیو، آنسون کارتر، پل بیسونت و هنریک لوندکویست و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان برتر از سراسر NHL به شدت در این کمپین حضور دارند.

هاربر که برای تشویق رنجرز در مدیسون اسکوئر گاردن حضور دارد، به Adweek گفت که بخش او از کمپین در یک روز تیراندازی شد و شامل اصابت یک خارپشت دریایی لاستیکی توسط “Biz” به صورت او شد. [Bissonnette].

هاربر می‌گوید: «آن بچه‌ها همه خیلی خنده‌دار هستند، از خلاقانی که فیلمنامه را نوشتند تا کارگردان مبتکر ما گرفته تا آن آدم‌هایی که پشت میز می‌نشینند و به بازی‌هایی می‌گویند که با مهربانی یک روز با من بازی کردند. آن‌ها به ایده‌های من بسیار باز بودند، اما من مکان‌های دیگری را که روی آن‌ها کار کرده بودند، دیده بودم – مانند تد لاسو و بیسبال برایان کرانستون – و می‌دانستم اگر فقط آنچه را که نوشته‌اند انجام دهم، حالم خوب می‌شود. خدمت کرده است.»

از طرف هاربر، او مشتاق شرکت در کمپین بود زیرا «به او گفته شد که اگر این کار را انجام دهم، امسال جام استنلی را به رنجرز می‌دهند.»