با گوردو سنت جان، مردی که همه در هاکی می شناسند آشنا شوید

هاربر افزود: “من یک طرفدار هاکی هستم، بسیار خوشحالم که گوردو سنت جان و ایده های وحشتناک او تخیلی هستند، اما بله، این یک رویا است که گرتزکی در مورد شما در یک مصاحبه صحبت کند، حتی اگر همه اینها وانمود کنند.”

اعدام

به طور کامل داخلی انجام می شود، نقطه تمام طول در سراسر نمونه کارها WBD و در مکان های پولی در شبکه های اجتماعی، دیجیتال، CTV و خطی اجرا می شود. علاوه بر این، یک نسخه مخصوص فینال به مسابقات قهرمانی نزدیکتر راه اندازی خواهد شد.

از آنجایی که این اولین سالی است که جام استنلی را برگزار می کنیم [finals]اد رومین، معاون و رئیس بازاریابی و توسعه برند در WBD Sports، به Adweek گفت، شرکت واقعاً به عنوان یک تلاش در این زمینه جمع شده است.

این همچنین شامل مشارکت در سراسر سبد WBD، از جمله تصاحب CNN، کمپین های OOH و نقاط شبکه غذایی است.

رومن افزود: “من هیجان زده هستم که همه با هم بودند و حمایت کردند تا مطمئن شوم که این یک رویداد بزرگ برای شرکت است.”

مفهوم گوردو سنت جان فصل گذشته ایجاد شد و WBD با بازیکنان در طول تور رسانه ای بازیکنان NHL در خارج از فصل فیلم گرفت که سپس به تیزر تبدیل شد.

ما در تلاش بودیم تا چیزی خلاقانه و نوآورانه ارائه کنیم. دیوید هاربر به دلیل Stranger Things طنین جهانی بسیار خوبی دارد. ما می‌خواستیم هیجان‌زده کنیم و طرفداران اصلی را هیجان زده کنیم، اما همچنین می‌خواستیم بازی را برای افرادی که معمولی‌تر هستند راحت‌تر و خنده‌دار کنیم تا احساس کنند نمی‌توانند بازی را از دست بدهند.»

تیم بازاریابی NHL WBD را به عنوان “شریک های خارق العاده” توصیف کرد و این دو گروه از همان اوایل فرآیند با یکدیگر همکاری داشتند.

کیسی هال، معاون بازاریابی و بینش مصرف‌کنندگان لیگ، به Adweek گفت: «آن‌ها به نظرات و بازخورد ما بسیار باز بوده‌اند، و ما به‌عنوان یک لیگ برای همه دارندگان حقوق‌مان و استعداد و ورودی‌هایی که به ارمغان می‌آورند، ارزش قائل هستیم. اما ما همچنین از نشستن پشت میز و حضور در این گفتگوها لذت می بریم تا بتوانیم کاری را که در لیگ انجام می دهیم هماهنگ کنیم و برنامه ریزی کنیم تا مکمل یکدیگر باشیم.

فشار اجتماعی سنگین

برادران وارنر دیسکاوری سال گذشته دریافت که بازاریابی اجتماعی می‌تواند نقش بزرگی در افزایش طرفداران بازی ایفا کند و به تلاش‌های دیجیتالی متمایل شد تا کمپین گوردو سنت جان را در یک رادار گسترده قرار دهد.