چگونه Touchland مراقبت شخصی را سرگرم کننده و خلاقانه می کند

طی چند سال اخیر، تمیز نگه داشتن فضاها و خودمان به دلیل همه‌گیری بسیار مهم بوده است.

با ضد عفونی کننده دست، به نظر می رسید که همه آنها یکسان هستند: آنها رایحه های خنده دار داشتند، دست های شما را خشک می کردند و بسته بندی خسته کننده ای داشتند. Touchland این کار را متفاوت انجام داد و محصولی را ساخت که در عین بوی خوب و مرطوب نگه داشتن دست، کار خود را انجام داد.

یک دهه پیش، آندریا لیسبونا با شرکت خود تاچ لند، ماموریتی را برای برهم زدن بازار ضدعفونی کننده دست در بارسلون اسپانیا آغاز کرد. این برند در سال 2018 با یک کمپین Kickstarter در ایالات متحده راه اندازی شد و در نتیجه این برند به 450 درصد از هدف اولیه خود برای جمع آوری سرمایه و بیش از 1500 پیش سفارش برای محصول در یک ماه رسید. اکنون، مصرف‌کنندگان می‌توانند ضدعفونی‌کننده‌های زیبای دست را در Ulta، Sephora، Target و خرده‌فروشی‌های دیگر پیدا کنند.

در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek با بنیانگذار و مدیر عامل لیسبونا می نشیند تا درباره اینکه چرا می خواست بازار ضد عفونی کننده دست را تغییر دهد، همکاری های جالبی که این برند روی آنها کار می کند و آنچه می توانیم در آینده از مراقبت شخصی انتظار داشته باشیم بحث کنند. شرکت.

قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.