با گوردو سنت جان، مردی که همه در هاکی می شناسند آشنا شوید

رومن گفت: «ما احساس می‌کنیم چیزهایی مانند کمپین تصویری و نقاط تنظیم واقعاً طرفداران اصلی را پوشش می‌دهند، در حالی که سعی می‌کنیم تا حدی گسترده‌تر به یک طرفدار معمولی بشارت دهیم.»

هال افزود: “دیجیتال و اجتماعی جزء کلیدی ترکیب رسانه ای برای ما است.” گسترش دسترسی، دستیابی به مخاطبان جوان‌تر و دستیابی به مخاطبانی که ممکن است قبلاً در شبکه‌ها و پلتفرم‌های خطی که ما در آن تبلیغ می‌کنیم نباشند، بسیار مهم است.

WBD هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی انشعابات احتمالی برای کمپین گوردو سنت جان است، از جمله حلقه‌های blooper یا outtake، کالاهای محدود و راه‌های دیگر برای محبوب کردن شخصیت.

تلاش های بیشتر بازاریابی

علاوه بر کمپین با هاربر، WBD در حال راه‌اندازی مجموعه‌ای مینی اجتماعی با مضمون جام استنلی در House of Highlights و B/R National برای طرفداران بزرگ‌تر ورزش است و با بازیکن زن هاکی حرفه‌ای فعلی ریگان راست از Metropolitan Riveters همکاری می‌کند. جمع بندی و توضیح های اجتماعی

این گروه همچنین از ابتکارات NHL مانند یک چالش براکت با لیگ Beat Gretzky حمایت می کند که در آن طرفداران می توانند در برابر اسطوره هاکی انتخاب کنند، و تور جام استنلی، که شاهد بازدید جام از B/R HQ برای محتوا و موارد دیگر است.

خارج از WBD، NHL همچنین روز دوشنبه یک کمپین پلی آف را با همکاری آژانس Highdive راه اندازی کرد. این سه قسمت به صورت ملی دوشنبه شب در سراسر شبکه های ESPN پخش شد و سه شنبه شب در TBS اجرا خواهد شد.