مارک مارشال در رویداد Upfront Post-Linda Yaccarino NBCU

اکنون که رویدادهای هفته اولیه به پایان رسیده است، Adweek برای مصاحبه های اولیه پس از مرگ با هر یک از مدیران فروش تبلیغات ارائه دهنده نشسته است – و در مورد آن صحبت های زیادی وجود دارد.

بین اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا که برخی از استعدادهای اصلی را از حضور در صحنه تا تغییرات لحظه آخری و کناره‌گیری‌های اجرایی اصلی حفظ می‌کرد، هفته‌ای پیشرو بود که مشابه هیچ‌یک از آنها نبود. و هیچ ناشر مجبور نبود با چالش های بیشتری به اندازه NBCUniversal دست و پنجه نرم کند.

این به این دلیل است که، علاوه بر اینکه این شرکت بدون عوامل اصلی مانند جیمی فالون و ست مایرز (استعداد NBC News به جای آن بخش عمده ای از وظایف ارائه را بر عهده داشت)، غیبت آشکار دیگری در صحنه رادیو سیتی داشت: لیندا یاکارینو، مدیر فروش طولانی مدت تبلیغات، که تنها سه روز قبل از ارائه اولیه، شرکت را ترک کرد و مدیرعامل توییتر شد.

خروج ناگهانی یاکارینو همچنین به یک شوخی از شروع ویدیوی رویداد معنی بیشتری داد، که در آن تد، خرس متحرک و سخنگو ست مک فارلین، آهنگ و رقصی درباره اهمیت تبلیغات تلویزیونی اجرا کرد و به شوخی گفت: «شاید توییتر به نظر برسد. مثل جایی برای شروع/اما توییتر فقط به همه دیوانه ها اجازه داد دوباره وارد شوند.”

مارک مارشال، رئیس موقت گروه تبلیغات و مشارکت NBCUniversal در روز جمعه، با Adweek در مورد تغییرات سریع رویداد، خروج یاکارینو و، بله، آن شوخی تحریک آمیز توییتری صحبت کرد.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

Adweek: شما آن را پشت سر گذاشتید. با نگاهی به این رویداد، به چه چیزی افتخار می کنید؟
مارشال: من احتمالا بیشتر از همه به کیفیت نمایشی که اجرا شد افتخار می کنم. گستردگی محتوای ما را نشان می داد، همه چیز از بدون فیلمنامه گرفته تا کلیپ های درام و کمدی. شما می توانید استعدادهای خبری را ببینید. باید شنبه شب Big Ten و سپس اسپانیایی زبان را معرفی کنیم [programming] و طاووس، بنابراین من فکر می کنم این عرض بود. احتمالاً این چیزی است که من بیشتر از همه در مورد آن هیجان زده بودم.

با رفتن لیندا یاکارینو به توییتر، یک شوخی خاص با مضمون توییتر از افتتاحیه تد شما معنایی دوگانه پیدا کرد و خنده شدیدی از سوی جمعیت برانگیخت. چقدر اون جوک اونجا بود؟ انتظار چنین واکنشی را داشتید؟
ماه‌ها بود که در آنجا بود، بنابراین اضافه نشد. و لیندا به خوبی از آن خط در آنجا آگاه بود. پس خنده دار بود من می دانم که مردم در مورد آن شوخی می کردند، اما لذت خوبی داشت. ماه ها آنجا بود.