مارک مارشال در رویداد Upfront Post-Linda Yaccarino NBCU

بنابراین بر اساس این پاسخ، فکر می‌کنم از قبل می‌دانم در مورد این سوال بعدی چه می‌گویید، اما، با ارائه در کتاب‌ها، آیا سال آینده شما را در هفته اول می‌بینیم؟
من برای بودن برنامه ریزی می کنم – امیدوارم اینطور باشد [laughs]. من فکر می کنم NBC آنجا خواهد بود. فکر می کنم قصد ما این است که به این کار ادامه دهیم و هفته را آغاز کنیم. خوب بود اگر فردای روز مادر نبود. اما ما روی آن کار خواهیم کرد.

شما به روز مادر روی صحنه اشاره کردید، و اینکه مردم چگونه باید به طور کلی در آن سفر کنند تا به قسمت اولیه NBCU بروند. خودت مسافرت میرفتی چرا ذکر آن برای شما مهم بود؟
من فکر می کنم ما یک تاریخ باورنکردنی داریم که روز مادر را برای کل صنعت چالش برانگیز کنیم، زیرا در طول سال ها به ما اختصاص داده شده است. [laughs]. و بسیاری از افراد در صنعت ما زنانی هستند که خانواده های خود را ترک می کنند، و من فکر کردم مناسب است تلاش هایی را که آنها برای حضور در نمایش ما انجام می دهند قدردانی کنم.

اوایل امسال از شما برای رهبری پیشرو انتخاب شده بودید، اما خروج لیندا چه تاثیری بر مذاکرات دارد؟
فکر نمی‌کنم چیزی را در آن طرف تغییر دهد. بدیهی است که من 10 سال با لیندا کار کردم. ما از نظر به دست آوردن ارزش برای محتوا و ویژگی هایمان همسو بودیم. بنابراین من فکر نمی‌کنم که واقعاً در آن طرف کاری که ما انجام می‌دهیم تغییر زیادی کند.

در مورد اعتصاب نویسندگان – بعلاوه سایر اصناف، مانند صنف کارگردانان، قرار است مذاکرات قراردادی داشته باشند – اعتصاب چه تاثیری بر مذاکرات دارد، یا بعداً نقطه ای وجود دارد که این موضوع مطرح شود؟
من اینطور فکر نمی کنم. ما نسبت به برنامه‌ای که تا پایان امسال داریم واقعاً احساس خوبی داریم، بنابراین امیدواریم که این موضوع در کوتاه‌مدت به نتیجه برسد. اما ما واقعاً احساس خوبی نسبت به آن داریم. این تعجبی نداشت. ما در سال گذشته روی آن برنامه ریزی بازی کرده بودیم. بنابراین ما نسبت به محتوایی که قبلاً فیلمبرداری کرده ایم احساس خوبی داریم.

شما روی صحنه اشاره کردید که این اولین بار بود که کارها را تعطیل می کردید. برای سال آینده، چه کاری متفاوت می خواهید انجام دهید؟ چه چیزی را می خواهید ادامه دهید؟
من فکر می‌کنم که ما فقط بر این تمرکز کرده‌ایم که از این نقطه‌ای که در آن هستیم عبور کنیم. و هر سال، ما یک تجزیه و تحلیل پس از آن انجام می دهیم که چه چیزی موثر بوده و چه کارهایی می خواهیم به طور متفاوت در نمایش انجام دهیم. ما این کار را تا اینجا انجام نداده ایم. اما من فکر می کنم ما بسیار خوشحال بودیم و بازخورد خوبی از مشتریان تا کنون داشتیم.

قبل از اینکه او را برای اجرا بیرون بیاورید، گفتید نیک جوناس مورد علاقه شما در میان برادران جوناس بود. آیا او واقعا مورد علاقه شماست؟
آره، اتفاقاً، او بهترین مرد است. من او را پشت صحنه ملاقات کردم و فوق العاده جذاب بودم. واقعا پسر خوبیه او تنها برادر جوناس است که من می شناسم. او کاملاً مورد علاقه من است. به نظر من او کار خارق العاده ای انجام داد.

و با صحبت از این موضوع، شما بازیگران فوق العاده ای با نیک جوناس، گریس پاتر و ربا مک انتایر داشتید. آیا می توانید در مورد به دست آوردن آن استعداد در آنجا صحبت کنید؟
من تمام اعتبار را می دهم [Josh Feldman, evp, head of marketing and advertising creative for NBCUniversal] و تیم این بچه ها نمایش را جمع کردند. آنها حدود شش ماه زودتر کار روی آن را شروع کردند و بدیهی است که امسال محورهای زیادی داشتند. به نظرم کار بزرگی کردند. و همانطور که گفتم، فکر می‌کنم وسعت محتوای ما، از جمله حتی یک موزیکال را نشان داد [number] با ربا، که در The Voice خواهد بود. هفته گذشته برادران جوناس را در برنامه امروز داشتیم. این یک لحظه غرور آفرین بود که دیدم همه آن محتوا در طول نمایش امسال گرد هم آمده است.