مارک مارشال در رویداد Upfront Post-Linda Yaccarino NBCU

و بدیهی است که لیندا چند روز قبل از نمایش به توییتر رفت. مارک لازاروس، رئیس NBCUniversal Television and Streaming، همه چیز را رهبری کرد، و سپس آن را تعطیل کردید. و هر دوی شما لیندا را روی صحنه تصدیق کردید. پس از خروج او چگونه ارائه را دوباره پیکربندی کردید؟
آره بازنویسی شد من همیشه در ارائه بودم، بنابراین بخش من به پایان رسید. کمی از آن را بازنویسی کردیم. و سپس، بدیهی است که مارک لازاروس در جبهه قدم می گذارد. بین جمعه و دوشنبه نوشته شده بود.

وای خیلی سریع
بله، اما بقیه نمایش بسیار تنظیم شده بود.

مارک در طول ارائه به اعتصاب WGA پرداخت، اما چه مقدار از رویداد تحت تأثیر اعتصاب قرار گرفت؟ و چگونه تصمیم گرفتید بیشتر به استعدادهای خبری متمایل شوید؟
مارک از روی صحنه بهترین حرف را زد. ما امیدواریم که یک راه حل بزرگ در مورد اعتصاب در هر دو طرف اتفاق بیفتد. اما، با تکیه بر این، ما معمولاً اخباری را در ارائه‌هایمان و همچنین در زمینه‌های ورزشی و سایر زمینه‌ها نشان می‌دادیم. بنابراین داشتن آنها نقش بزرگ تری ایفا می کنند. آنها قبلاً قرار بود در آنجا باشند. آنها نقش بزرگ تری نسبت به گذشته ایفا کردند.

برخی از ناشران ترجیح دادند بدون استعداد پیش قدم شوند. چرا حضور تیم خبری و حضور آن استعداد روی صحنه مهم بود؟
من فکر می کنم عنصر داشتن آن کیفیت به عنوان پربیننده ترین خبرگزاریی که داریم وجود دارد و مردم با آنها آشنا هستند. اینها چهره هایی هستند که آنها صبح با آنها از خواب بیدار می شوند یا شما لستر هولت را در عصر دارید. بنابراین این راهی برای ارائه برخی از آن کیفیت ستاره‌ای از افرادی بود که در آن محیط می‌شناسند، و به نظر من آنها کار بزرگی انجام دادند.

بدیهی است که من 10 سال با لیندا کار کردم. ما از نظر به دست آوردن ارزش برای محتوا و ویژگی هایمان همسو بودیم. بنابراین من فکر نمی کنم که واقعاً تغییر زیادی کند.

مارک مارشال، در مورد اینکه چگونه خروج لیندا یاکارینو بر مذاکرات اولیه تأثیر می گذارد

اولویت هایی که می خواستید در این رویداد به آن ها بپردازید چه بود؟
ما در طول سال گذشته زمان زیادی را صرف صحبت در مورد داده‌ها و اندازه‌گیری کرده‌ایم، و در حالی که این موارد بسیار مهم هستند، گاهی اوقات تمرکز خود را از دست می‌دهیم که همه آن چیزها در بالای محتوا قرار می‌گیرند. و محتوا واقعاً چیزی است که مصرف کننده را درگیر می کند و مصرف کننده را از بیننده به مشتری یک برند تبدیل می کند. بنابراین فکر می‌کنم می‌خواستیم مطمئن شویم که داستان را منتشر کرده‌ایم و می‌توانیم آن محتوا را به عنوان ستاره نمایش نشان دهیم.

و شما همه آن را به عنوان یک رویداد زنده انجام دادید. اما با تغییر نتفلیکس به مجازی در بحبوحه اعتصاب نویسندگان، آیا این یک مکالمه مجازی بود؟
این هرگز یک مکالمه نبود، و در واقع، طی دو هفته گذشته، یادداشت‌های زیادی از مشتریان و آژانس‌ها دریافت کرده بودم که می‌گفتند: «لطفاً لغو نکنید» یا «لطفاً مجازی انجام ندهید زیرا یکی از نکات برجسته سال ما، پیشروی در رادیو سیتی برای NBC است. بنابراین تأیید خوبی بر اهمیت این امر و گردهمایی خوبی برای صنعت بود.