کمتر از یک روز تا راهاندازی Max – سرویس استریم جدید که محتوای HBO Max و Discovery+ را راهاندازی میکند، باقی مانده است – این شرکت از یک استراتژی بازاریابی اجتماعی جامع با عنوان Jason Momoa و Issa Rae رونمایی کرد.
برای روز راه اندازی در 23 می، همه دسته های اجتماعی و مخاطبان برند HBO Max به Max تبدیل می شوند. با دسترسی به بیش از 16 میلیون دنبال کننده در سراسر پلتفرم ها، تیم برند اجتماعی می خواست اطمینان حاصل کند که مخاطبان پلتفرم های محتوای ترکیبی جدید را می شناسند و دسترسی گسترده تری به خود جلب می کنند.
جیسون مولدریگ، معاون بازاریابی برند در HBO و Max، به Adweek گفت: «کمپین اجتماعی ارگانیک برای حمایت از راهاندازی Max به اندازه مخاطبانی که در مکس خواهیم داشت، گسترده و متنوع است.
مولدریگ گفت که این کمپین از یک “تهدید سه گانه اجتماعی” بهره خواهد برد که به برندهایی مانند Food Network و HBO، فرنچایزهایی مانند Game of Thrones و 90 Day Fiancé و پروفایل های مخاطبان مانند Scene in Black و Palante اشاره می کند.
مولدریگ گفت: «هدف ما این است که به آن مخاطبان از برندهایی که لمس میکنند دسترسی داشته باشیم و این ارتباط را با Max ایجاد کنیم، و من فکر میکنم این واقعا معتبرترین راه برای انجام آن است.
پشتیبانی گسترده از برند
دستههای توییتر برای شبکههای WBD دارای ویژگی منحصر به فردی برای راهاندازی Max هستند که عناوین برجسته این برند را برجسته میکند. اینها شامل مارک هایی مانند Food Network، TBS، TLC، Animal Planet، Magnolia Network و غیره می شود.
در سمت IP، WBD خلاقیت خود را برای به نمایش گذاشتن تصاویر برادران وارنر، تئوری بیگ بنگ، دوستان، جنسیت و شهر، Gossip Girl و DC Comics، از جمله ویژگیهای دیگر ایجاد کرد.
مولدریگ گفت: «به احتمال بسیار زیاد مخاطبان ما فیدهای متعددی را از برندها و نمایشها دنبال میکنند، بنابراین این تجربیات از مارکهایی که به آنها اعتماد دارند، برداشت میشوند و از مکس در سراسر اکوسیستم دریافت میکنند.»
این شرکت کمپین One to Watch موجود خود و همچنین کمپین To Be Continued را ادامه خواهد داد.