WBD کمپین اجتماعی جامعی را پیش از شروع Max راه اندازی می کند

مکس همچنین با بیش از 100 اینفلوئنسر شریک شد که این شرکت اعلام کرد بیش از 270 میلیون نفر را جذب کرده‌اند، اما اصالت را به مقیاس اولویت می‌دهد.

مولدریگ با اشاره به اینکه اینفلوئنسرها چگونه محتوای معتبری برای دنبال کنندگان خود ایجاد می کنند، گفت: «این یک استراتژی مشابه است. محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مناسب باشد.

قدرت ویدیو

WBD در ویدیوهای TikTok و Instagram Reels «عملکرد باورنکردنی» دیده است و همچنین Max را در استوری های اینستاگرام تبلیغ خواهد کرد.

مولدریگ گفت: «ما تقریباً از هرگونه تعامل معناداری که می‌توانیم در آن پلتفرم‌ها ایجاد کنیم، استفاده می‌کنیم و از ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده می‌کنیم.

فیلترهای واقعیت افزوده در TikTok، Snap و Instagram وجود خواهند داشت که دارای پشتیبانی پولی، تأثیرگذار و استعداد خواهند بود.

TikTok همچنین یک اثر تجاری تعاملی برای Max خواهد داشت، و تبلیغات تعاملی لمسی برای و درست مثل آن وجود خواهد داشت.

محتوا همچنین برای پلتفرم‌های مختلف طراحی خواهد شد، زیرا مولدریگ خاطرنشان کرد که برخی از آنها از یک ویدیو در مقایسه با منظر ایستا عملکرد بهتری دارند.

مولدریگ گفت: «ما از تمام ویژگی‌هایی که آن پلتفرم‌های اجتماعی ارائه می‌کنند به بومی‌ترین روشی که می‌توانیم استفاده می‌کنیم.

Momoa و Rae چهره‌های کمپین هستند، اما WBD همچنین از استعدادهای دیگری مانند Chip و Joanna Gaines، Guy Fieri و شخصیت‌های انیمیشنی مانند Bugs Bunny استفاده خواهد کرد.

هفته گذشته در جریان ارائه اولیه WBD، این شرکت Momoa را به عنوان میزبان امسال هفته کوسه معرفی کرد، که مولدریگ گفت که نمونه خوبی از تنوع گسترده محتوایی است که برای مخاطبان مکس جذاب است، و اشاره کرد که Aquaman و Shark Week را می توان در جریان یافت. سکو.

با توجه به کلیپ ویروسی Negroni Sbagliato از پاییز گذشته که در آن ستاره‌های House of the Dragon، اما دارسی و اولیویا کوک حضور داشتند، تیم مکس در تولید محتوای ویروسی که به‌صورت ارگانیک به نمایش در می‌آید، تازه کار نیست.

مولدریگ گفت: «ما پایه و اساس ویدیوی Negroni را سال قبل ایجاد کردیم، زمانی که شروع به تخصصی کردن تیم ها در زمینه های عمودی بسیار خاص کردیم: انتشارات، تجزیه و تحلیل و عمودی که لنزها و مدیریت اینفلوئنسر را انجام می دهد، و البته ما یک عملکرد ویرایشی خلاقانه داریم. . “برای چیزی مانند Negroni، ما شروع به دیدن لحظات غیررسمی تر و جذاب تر کردیم.”

مکس همچنین در شبکه‌های اجتماعی با IP مانند Succession (4.2 میلیون برداشت ارگانیک TikTok)، اثر با نام تجاری House of the Dragon TikTok (98.2 میلیون بار نمایش) و فیلتر اینستاگرام Euphoria (1 میلیون بار نمایش) به موفقیت دست یافته است.