برای ارتباط با مصرف کنندگان، برندها می توانند برای خودشیفتگی طراحی کنند

در قسمت این هفته Yeah, That’s Probably a Ad، لوز کورونا، سردبیر انجمن و ربکا استوارت، سردبیر برند اروپا، از جان «جی پی» پتی، مدیر خلاق اجرایی جهانی در استودیوی اجتماعی خلاق Wieden+Kennedy، Bodega استقبال کردند.

پتی پس از برنامه‌ریزی حرفه‌ای در صنعت موسیقی، و سپس نوشتن برای مجلات، انگشت پای خود را وارد صنعت تبلیغات کرد و هرگز به عقب نگاه نکرده است. از آن زمان، کار او شامل تقویت کار مک‌دونالد “Famous Orders” در زمینه اجتماعی و همکاری با Bud Light برای استخدام یک افسر ارشد میم بود.

او در مورد سفر شغلی منحصربه‌فرد خود تا کنون و همچنین رویکرد خود به فرآیند خلاق صحبت می‌کند، که بر ایده «طراحی برای خودشیفتگی» متمرکز است: تشویق برندها به استفاده از فرهنگ و قرار دادن مشتریان خود در مرکز منحصر به فرد خود. ، داستان خاص

قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.