هفته پیش رو درست نزدیک است و تلموندو می خواهد کارها را با سبکی آغاز کند.
Adweek می تواند به طور انحصاری به اشتراک بگذارد که جشن Telemundo NBCUniversal در روز دوشنبه، 15 می، در The Glasshouse در شهر نیویورک برگزار می شود. این اولین رویداد پیش رو در فضای 75000 فوت مربعی و شیشه ای خواهد بود.
و برای برگزاری جشن، این شرکت، هنرمند رگیتون، نیکی جم، که بهخاطر آهنگهایی مانند «X» و «El Perdón» شهرت دارد، بهعنوان مجری شب رزرو کرده است.
جم جای پای انریکه ایگلسیاس، جی بالوین و اوزونا، نوازندگان پیشین تلهموندو را که همگی با آنها همکاری داشته است را دنبال میکند.
پیامهای اولیه Telemundo در سال 2022 درباره بازاریابان بود که کسبوکار خود را «آیندهسازی» کنند، زیرا جمعیت اسپانیایی اسپانیایی همچنان در ایالات متحده رشد میکند. امسال، موضوع “با ما بیا” است، که بو فراری، رئیس NBCUniversal Telemundo Enterprises، گفت: “از برندها و مشتریان دعوت می کند تا در این سفر به ما بپیوندند.”
فراری گفت: “کاری که ما به دنبال انجام آن هستیم این است که آن را به این فرنچایزهای محبوب در تاریخ Telemundo و مشخص کردن لحظات فرهنگی به عنوان نیروگاه محتوای شماره 1 آمریکا مرتبط کنیم.” و آوردن برندها و مشتریان به آن سفر با ما در قلب همه این موارد است.
سال گذشته چندین نکته برجسته برای Telemundo به ارمغان آورد، از جمله راه اندازی Tplus در Peacock، فروش تبلیغاتی که برای پخش اسپانیایی آن از جام جهانی فوتبال 2022 به رکورد رسید، و Telemundo Deportes به عنوان خانه انحصاری اسپانیایی زبان Super Bowl LVI. این اولین باری است که یک Super Bowl در یک شبکه پخش اسپانیایی زبان در ایالات متحده از تلویزیون پخش شد
در سال 2023 و بعد از آن، این شرکت فرصت های مشابهی را در کانال های خبری، ورزشی، سرگرمی و FAST وعده می دهد.
در ژانویه، Telemundo به خانه انحصاری اسپانیایی زبان تیمهای ملی فوتبال زنان و مردان در تمامی پلتفرمها، از جمله Peacock، تبدیل شد. این شرکت همچنین تمام بازیهای جام جهانی فوتبال زنان تابستان امسال را از استرالیا و نیوزلند در شبکههای خطی خود پخش میکند، و همه مسابقات نیز به زبان اسپانیایی در Peacock در دسترس هستند و این اولین باری است که رقابتهای زنان به طور کامل به زبان اسپانیایی پخش میشود. ایالات متحده آمریکا