Telemundo برنامه های رویداد اولیه را تنظیم می کند، Nicky Jam اجرا خواهد کرد

به علاوه، با نگاه به آینده، بازی های المپیک پاریس در سال 2024 و جام جهانی مردان 2026 فرصت های بیشتری را ارائه می دهند.

و برنامه‌نویسی بدون فیلمنامه، از جمله فرنچایزهایی مانند La Casa de los Famosos و El Señor de los Cielos، همچنان به اجرای خود ادامه می‌دهند، با رشد 9 درصدی Telemundo در زمان پربیننده تا به امروز در سال 2023 و رشد فصل به فصل اول به 44 درصد رسیده است. .

این هنرمندان برتر است. فراری گفت: استعدادهای برتر و بهترین سرگرمی، اخبار و ورزش در تمامی پلتفرم ها.

دستیابی به مصرف کنندگان در مقیاس

و همکاری متقابل با NBCU همچنان بخش مهمی از استراتژی است.

برترین‌های اخیر، علاوه بر همکاری Super Bowl Telemundo با NBC Sports، شامل سرآشپز برتر VIP، نسخه Telemundo از فرنچایز طولانی مدت براوو، و چندین محصول فیلمبرداری در مرکز Telemundo در میامی، مانند مهمانی شب سال نو مایلی از NBC و Jose است. دیاز-بالارت در MSNBC گزارش می دهد.

همراه با NBCU، این شرکت مقیاسی را در میان جمعیت اسپانیایی تبار ایجاد می کند و به Adweek می گوید که هر ماه از هر 10 اسپانیایی اسپانیایی در ایالات متحده به 9 نفر می رسد.

فراری گفت: «بدیهی است که در همه اینها تنها نمی ایستیم. با مجموعه تلویزیونی و پخش جریانی NBCU و همکاری با NBC News و دیگران، ما توانسته ایم این کار را در اخبار سرگرمی و محتوای ورزشی انجام دهیم، و این کار را در مقیاس و به هر دو زبان انجام دهیم، مانند هیچ شرکت رسانه ای دیگری برای رسیدن به بزرگترین تعداد لاتین تبارها.»

برای نمایش این برند، NBCU “لحظه های Telemundo” را در طول ارائه اولیه خود در رادیو سیتی موزیک هال در 15 می برجسته می کند.

مارک مارشال، رئیس بخش فروش تبلیغات و مشارکت مشتریان در NBCUniversal، در مورد اهمیت نمایش Telemundo در ارائه اولیه گفت: “این بخش بزرگی از آن است.” وجه تمایز ما و بسیاری از دیگر شرکت های رسانه ای بزرگ این است که می توانیم به زبان انگلیسی و اسپانیایی برای بازاریابان دست پیدا کنیم. آنها نیازی به دوشاخه کردن خرید خود ندارند.»

بازار اسپانیایی تبار ایالات متحده حدود 2.5 تریلیون دلار قدرت هزینه دارد، و مارشال به Adweek گفت که بازاریابان متوجه شده اند که رشد آنها باید از مخاطبان چندفرهنگی، به ویژه بازار اسپانیایی تبار باشد.

قبلاً بازاری بود که واقعاً توسط خودروها، خرده‌فروشی‌ها و رستوران‌ها هدایت می‌شد، اما سال گذشته شاهد رشد عظیمی در فناوری، مسافرت و دارو بودیم. مارشال گفت و مسافرت و دارو هر دو نسبت به سال گذشته درصدهای سه رقمی بالاتری داشتند. “در حالی که ما به این بازار و دوره زمانی اولیه می رویم، واقعاً تمرکز بر ادامه دیدن این دسته بندی های مختلف که واقعاً به بازار زبان اسپانیایی متمایل می شوند، رضایت بخش بوده است.”