استفاده از “لحظه آبخیز” برای تلاش های پایداری شرکت

گیتا: من فکر می کنم که این یک مشاهده بسیار مهم است، و استفانی بر این موضوع تاکید کرده است. باید از پایه انجام شود. شرکت او و سایرین در کار با c-suite، در کار با رهبران و سازمان‌ها، این تصور را به ارمغان می‌آورند که این فقط کاهش هزینه نیست، بلکه نوآوری است که سود را به همراه دارد. تلاش برای ایجاد یک کسب و کار هدفمند و پایدار در واقع نوآورانه است و کسب و کار شما را در دراز مدت رشد خواهد داد. در عین حال، نحوه تعامل خود با تامین کنندگان، نحوه برخورد با مشتریان، نحوه برخورد با کارکنان و نحوه کاهش اثرات زیست محیطی عملیات خود را در نظر می گیرید. همه این موارد بخشی از تصمیم گیری شماست. کاملا.

لورل: استفانی، همانطور که ما در مورد نوآوری صحبت می کنیم، پایداری هدفمند را در سه تا پنج سال آینده چگونه می بینید؟ و سپس چگونه تمرکز بر خلق ارزش چند بعدی واقعاً می تواند برای جامعه بزرگتر و سرمایه گذاران و شرکت ها به طور یکسان مفید باشد؟

استفانی: لورل، رهبران کسب و کار مطمئناً نسبت به این چالش هوشیار هستند. در مطالعه‌ای که اخیراً توسط Accenture انجام شد، متوجه شدیم که بیش از 70 درصد از مدیرانی که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که تبدیل شدن به یک کسب‌وکار واقعاً پایدار و مسئولیت‌پذیر اولویت اصلی سازمان آنها در سه سال آینده است. 70 درصد از مدیران گفتند: این مهم است و در کوتاه مدت برای ما مهم است و اقدام می کنیم. من معتقدم که، زیرا اگر فقط به یک سال گذشته، دو سال پیش نگاه کنید، پیشرفت قابل توجهی از سوی رهبران کسب و کار حاصل شده است. من انتظار دارم این سرعت افزایش یابد.

موفقیت چنین تغییری مبتنی بر تعهد ملموس به محوریت ذینفعان است. مهمتر از همه، تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که سازمان هایی با DNA پایداری قوی تر، ارزش مالی بالاتر و تأثیر زیست محیطی و اجتماعی بیشتری ارائه می دهند. من معتقدم که این لحظه نقطه عطفی در تاریخ است. این یک لحظه پر آب در تاریخ است. تمرکز بر توسعه پایدار کلید رقابت و موفقیت پایدار برای کسب و کارهای رو به جلو خواهد بود. با قرار دادن پایداری در مرکز هر کاری که یک کسب و کار انجام می دهد و نحوه انجام آن، ارزش جدیدی در آینده ایجاد می کند.

لورل: گیتا، استفانی آن را یک لحظه آبخیز می نامد. شما هم آن را نیاز به اقدامات انقلابی یا تکاملی می نامید. توسعه پایداری هدفمند را در سه تا پنج سال آینده چگونه می بینید؟

گیتا: ما تلاقی حوادث و شرایط داریم. ، که کلیشه ای است که آن را خارق العاده بدانیم، اما همه گیری واقعاً آسیب پذیری های ما را آشکار کرد. علاوه بر این، ما اثرات مداوم تغییرات آب و هوایی را هم در این کشور و هم در سراسر جهان داریم. تخمین زده می شود که نیم میلیارد نفر به دلیل تغییرات آب و هوایی مجبور به مهاجرت شوند. این به طور نامتناسبی بر افراد فقیر و جوامع رنگین پوست تأثیر می گذارد.

بیش از هر زمان دیگری تاکید شده است که اطمینان حاصل کنیم که همه این اهداف را در تلاش برای فکر کردن به اینکه چگونه کسب و کارها می توانند در جامعه ای که داریم عمل کنند و واقعاً به طور مثبت کمک کنند وجود دارد. یک چارچوب مجدد وجود دارد، و من یک مثال می زنم. ما در مورد پازل کارگری صحبت می کنیم که در ایالات متحده است، کارگران کجا هستند؟ ما در همه سطوح کمبود نیروی کار داریم. کارگران کجا هستند، کجا رفته اند؟ در ابتدا همه‌گیری، و محرک و غیره بود، اما در حال کاهش نیست. شرکت‌ها می‌گویند، “خب، این شاید برای درازمدت با ما باشد، و ما باید مطمئن شویم که در مهارت‌ها و حفظ مهارت‌ها شرکت می‌کنیم. شاید حتی، چه چیزی است؟ On-ramping.” استفانی، تو این اصطلاح را بهتر از من می‌دانی.

به عنوان مثال، افرادی که آماده بودند نیروی کار را ترک کنند، اما شما آنها را تا حدی حفظ می کنید، به دلیل این دانش و تجربه جمعی که آنها می آورند. این فقط در مورد پاسخ به تغییرات آب و هوا، و مسائل زیست محیطی نیست، بلکه یک وب اثر شبکه است، همه به هم مرتبط هستند. پاسخ دادن به آن به شیوه ای مؤثر و هماهنگ.

من می خواهم از یک قیاس استفاده کنم و آن این است که هیچ شرکتی به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. وقتی خطوط هوایی شروع به پرواز کردند، اگر می خواستید از واشنگتن دی سی به دیتون، اوهایو در دلتا پرواز کنید، دلتا فرودگاه خود را نساخت. دلتا وارد فرودگاه مشترکی شد که یونایتد و آمریکا و بقیه از آن استفاده می کردند. به طور مشابه، برای حل این مسائل اجتماعی که بر شرکت‌ها تأثیر می‌گذارد، در واقع نیاز به ایجاد ائتلاف داریم. این ائتلاف ها باید ائتلافی از شرکت ها، مشارکت با انجمن هایی مانند استفانی، با سازمان های دولتی، با سازمان های غیردولتی، گروه های مدافع باشد. همه ما باید در این زمینه با هم کار کنیم.