مرسدس بنز ایالات متحده بازاریابی خودروهای برقی خود را با یک کمپین بصری خیره کننده که ممکن است برای گوش خریداران خودرو در مورد خودروهای برقی موسیقی باشد، تقویت می کند.
این خودروساز لوکس از قاسم «سوئیز بیتز» دین، برنده جایزه گرمی، سوپر تهیه کننده و کارآفرین استفاده کرد تا موسیقی متن پنج آگهی تبلیغاتی مجموعه خودروهای برقی پیشرفته خود را بسازد. این مکانها در طول مسابقات گلف Masters که این برند حامی دیرینه آن است، شروع به کار کرد و در طول ماه آوریل ادامه خواهد داشت.
این اسپاتهای 30 ثانیهای که با مشارکت AOR Merkley+Partners ساخته شدهاند و توسط The Artery ساخته شدهاند، از علامت تجاری Beatz استفاده میکنند تا احساساتی را که هر یک از وسایل نقلیه القا میکنند را برانگیزند، و روایت روان جان هام برای ارائه آن معروف ذخیره شده است. شعار نقاطی که از نظر زیبایی شناسی براق و پر جنب و جوش هستند از رنگ، نور و فناوری با جلوه های دراماتیک استفاده می کنند تا توجه مخاطب را به ستاره های واقعی آن نقطه جلب کنند: اتومبیل ها.
دین – که همسرش آلیشیا کیز، هنرمند برنده جایزه گرمی، سفیر برند مرسدس بنز نیز هست، به Adweek گفت: «کار کردن روی موسیقی با شرکای خلاق بزرگی مانند مرسدس همیشه شگفتانگیز است». “همچنین دیدن این وسایل نقلیه بسیار منحصر به فرد که مانند هنر به نمایش گذاشته می شوند شگفت انگیز است … زیرا این همان چیزی است که هستند.”
“معظم” سدان EQS را در برابر عکس هایی از مناظر شهری، اشکال و زوایای شهر به عنوان اشاره ای به طراحی بافت دار داخلی و خارجی خودرو نشان می دهد. “Brilliant” به مدل EQE SUV این برند رفتار ماتریکس را می دهد و ویژگی های فنی مانند انتخاب موسیقی آنلاین را برجسته می کند.
“Ferocious” از تمایل خط AMG به سوزاندن لاستیک، با پس زمینه قرمز آتشین برای مدل سدان AMG EQS خود سرنخ می گیرد. «Inspired» بر فناوری سبز (به معنای واقعی کلمه) و ویژگیهای شخصیسازی EQE Sedan، از جمله شناسه لمسی، تمرکز میکند. و “Boundless” عناصر و زمین را برای معرفی عملکردهای فشار تایر و ردیابی تعلیق شاسی بلند EQS به کار می گیرد.
مونیک هریسون، رئیس بازاریابی برند در MBUSA در بیانیهای گفت: «از آنجایی که انتظارات مصرفکنندگان از برندهای لوکس در حال تکامل است، ما دائماً به دنبال راههایی برای تکامل برند مرسدس بنز هستیم. از محرکهای حسی مانند سبکهای صوتی و بصری گرفته تا کار با هنرمندان و پلتفرمهای نوظهور، ما همیشه در جستجوی راههای جدیدی برای جذب مخاطبان لوکس مدرن هستیم.»