Swizz Beatz آهنگ تبلیغات خودروهای الکتریکی مرسدس بنز را مشخص می کند

علاوه بر خطی و CTV، نقاط در کانال های رسانه های اجتماعی برند نیز در دسترس خواهد بود.

در سال‌های اخیر، خودروسازان همه‌چیز در تبلیغات خودروهای برقی خود استفاده کرده‌اند. و در حالی که برخی از برندها رویکردی ملایم نسبت به روشی که آنها را به بازار عرضه می کنند، در پیش گرفته اند، مشخص شده است که همه آنها این دسته را کاملا جدی می گیرند. تا آنجا که MBUSA از کرایه سنتی گلف خود اجتناب کرده است تا گفتگو را به سمت بی‌طرفی کربن سوق دهد – و جمعیت جوان‌تر، متنوع‌تر و آگاه‌تر از فن‌آوری که به شدت آن را در هنگام خرید خودرو در نظر می‌گیرند.