آدیداس اورجینال میراث موسیقی را به نسل جدیدی می آورد

آدیداس اورجینال سابقه طولانی در همکاری های موسیقی دارد، با کفش هایی که قبلا توسط هنرمندانی از Oasis گرفته تا Run-DMC جشن گرفته می شد. اکنون آدیداس با راه‌اندازی کلاب اورجینال، بزرگترین کمپین این برند از زمان جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد کفش سوپراستار در سال 2020، به دنبال این است که این ارتباط موسیقایی را به نسل جدیدی بیاورد.

این تلاش با فیلمی 30 ثانیه‌ای آغاز می‌شود که در 16 کشور اجرا می‌شود و یک مهمانی را نشان می‌دهد که با یک درایو انگشت شست با آرم آدیداس طراحی شده است. در این رویداد، گروه متنوعی از خلاقان که کفش‌ها و لباس‌های این برند را می‌پوشند، موسیقی می‌نوازند، می‌رقصند و سبک خود را به رخ می‌کشند. در این کمپین رونیسیا خواننده فرانسوی، هابیبیچ هنرمند و رقصنده غیر دودویی و نینا چوبا خواننده آلمانی حضور دارند.

کریس میچل، نایب رئیس BU Originals Europe برای آدیداس، به Adweek گفت، هدف تولید چیزی بود که برای ژنرال Z معتبر باشد.

میچل گفت: «نقشی که آدیداس اورجینال در فرهنگ ایفا کرد، همیشه معتبر بوده و در مورد جشن گرفتن ما با سازندگانی است که الهام‌بخش نسل بعدی نمادهای فرهنگی هستند.

برای دستیابی به مخاطبان جوان‌تر، مهم بود که این کمپین «تقاطعی» باشد. می تواند بستر و فرصتی برای جشن گرفتن این اصالت باشد.»

آدیداس با سازندگان موسیقی زنده ویروسی ColorsxStudios همکاری کرد تا محتوایی را ایجاد کند که در کانال YouTube Originals میزبانی می‌شود و بازیگرانی مانند خواننده و رپر Ashnikko، راکر مستقل باکار و Rinse FM میزبان دی جی جیوتی.

در 20 آوریل، این نمایشگاه میزبان فعال‌سازی در نمایشگاه Beyond the Streetsgraffiti و هنر خیابانی در گالری ساعتچی لندن است که با مشارکت مجله GUAP ایجاد شده است، که نمایش‌های مد آدیداس و یک دی‌جی از جیوتی و دیگر خلاقان درگیر در این کمپین را نمایش می‌دهد. موضوع آینده نگر خواهد بود و این برند تاریخ خود را جشن می گیرد در حالی که به دنبال جذابیت برای نسل جوان است.