Signet Jewelers کسب و کار رسانه ای خود را به Publicis Media اهدا می کند

این برند با پیشنهاد Publicis آشنا بود و اعتماد رهبران را به گروه افزایش می داد. Signet قبلاً با Publicis – با بخش Sapient خود در پروژه های شخصی سازی و با Publicis متعلق به Epsilon در زمینه حل داده ها و کار موقعیت یابی برند کار کرده است.

CMO به Adweek گفت: اکوسیستم بازاریابی در سال های اخیر به طور چشمگیری تکامل یافته است تا بر کیفیت داده ها و وضوح هویت تکیه کند. ما معتقدیم که ما این فرصت را داریم که واقعاً روابطی را که با مشتریان فعلی و با مشتریان بالقوه در زیر چتر آن هدف داریم عمیق تر کنیم. [to inspire love]راجرز گفت.