Signet Jewelers کسب و کار رسانه ای خود را به Publicis Media اهدا می کند

Signet Jewelers کسب و کار رسانه ای خود را در ایالات متحده به Publicis Media پس از بررسی برندی که در ژانویه آغاز شد، اعطا کرد.

در نتیجه این نتیجه، این نام تجاری به رابطه خود با EssenceMediacom، بزرگترین نمایندگی GroupM WPP پایان خواهد داد. در حالی که Spark Foundry از طرف Publicis Media این بررسی را رهبری می کرد، راه حل Power of One خود را به رهبران بازاریابی Signet ارائه کرد که در آن شرکت هلدینگ همکاری بین آژانس ها را برای خدمات رسانی به مشتریان خود تسهیل می کند.

تونی راجرز مدیر ارشد اجرایی Signet به Adweek گفت: «من همه آنها را Publicis می‌دانم، و این واقعاً بخشی از ارزش ما است. “به همین دلیل است که ما رویکرد شرکت هلدینگ را در پیش گرفتیم … ما دوست داریم یک نفر را داشته باشیم که بتوانیم نامش را بگذاریم که بر کل عملیات نظارت دارد.”

علیرغم موفقیت Publicis در نمایش مدل خدمات بین آژانسی، رهبران برند Signet یک فرآیند انعطاف پذیر را اجرا کردند. آنها از شرکت های هلدینگ خواستند تا بهترین پیشنهادات را از داخل مجموعه خود انتخاب کنند. اینکه «بهترین پیشنهاد» یک راه‌حل نمایندگی در سطح گروهی یا فردی بود، تصمیم شرکت‌های هلدینگ بود. این مسابقه از هر مدعی می‌خواست که پیشنهاد خود را به اشتراک بگذارد و همچنین به یک مطالعه موردی در مورد برند Zales Signet پاسخ دهد.

«من می‌توانم بگویم ثبات این بود [that] هر یک از آنها تیم های واقعا قدرتمندی را به ارمغان آوردند. راجرز افزود: یکی از آنها در واقع مجموعه‌ای از چندین آژانس مختلف در شرکت هلدینگ را گرد هم آورد تا با هم هماهنگ شوند، بنابراین رویکرد متفاوت بود.

داخل بررسی

رابطه Signet با WPP، به سال 2019 بازمی‌گردد، زمانی که MediaCom موفق شد کسب‌وکار را از گروه رسانه‌ای Omnicom و Digitas Publicis به دست آورد. MediaCom با آژانس خواهر خود GroupM Essence ادغام شد تا EssenceMediacom را در ژانویه تشکیل دهد.

به گفته منابع آشنا با بررسی، که شرکت IPG و GSD&M Omnicom در این بازی شرکت کرده اند، مدیر فعلی از تجارت دفاع کرده است. Omnicom از اظهار نظر در مورد این داستان خودداری کرد، به جز اینکه تایید کرد که GSD&M هنوز خلاقیت خود را برای برند Zales Signet انجام می دهد. سخنگوی EssenceMediacom نیز درخواست Adweek برای اظهار نظر را رد کرد و سخنگوی IPG تا زمان انتشار این داستان به Adweek پاسخ نداد.

اگرچه MediaCom وظایف AOR را بر عهده گرفت، این شرکت جواهرات با چندین آژانس در سراسر مجموعه برند خود شریک است. به عنوان مثال، پس از بررسی سال 2019، آژانس خلاق مک کینی رابطه خود را با برند جارد Signet حفظ کرد. در همین حال، زیمرمن کارهای خلاقانه و استراتژیک برای برند کی انجام داد و Badger & Winters به ​​آژانس رکورد زالز تبدیل شد. بررسی اخیر یک ادغام کامل نبود و جا را برای سایر آژانس های غیر رسانه ای در فهرست برند باقی گذاشت.