پادکست سرعت فرهنگ: تطبیق با فرهنگ

برجسته ترین شرکت های جهان، از جمله دیزنی، کوکا کولا و آدیداس اغلب توانسته اند با هدایت فرهنگ مصرف کننده از طریق نوآوری و برندسازی استثنایی، موقعیت خود را حفظ کنند. با این حال، پشت هر شرکت موفق، تیمی از متخصصان بازاریابی نهفته است که بر ایجاد تغییرات مثبت و دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری تمرکز می کنند.

در رأس چنین تیم هایی، رهبرانی مانند دانیل چری III، معاون و مدیر کل آدیداس را خواهید دید که در آخرین قسمت از پادکست The Speed ​​of Culture با همکاری Adweek به بنیانگذار و مدیر عامل سوزی مت بریتون می پیوندد. Cherry III بینش خود را در مورد موفقیت برند، ایجاد تغییرات مثبت برای مصرف کنندگان و اهمیت درک تغییرات فرهنگی به اشتراک می گذارد.

Cherry III حرفه ای گسترده در زمینه تبلیغات و بازاریابی داشته است و با برندهای مختلف جهانی و شرکت های رسانه ای کار می کند. پیش از پیوستن به آدیداس، Cherry III معاون و مدیر کل DC Comics، یک شرکت Warner Bros. Discovery بود. او همچنین نقش‌های رهبری بازاریابی مختلفی را در شرکت‌هایی مانند Activision Blizzard، Harris Blitzer Sports & Entertainment، Diageo و New York Cosmos داشت. پیش از این، Cherry III به عنوان شریک مدیریت و مدیر استراتژی برند در Anomaly فعالیت می کرد و روی برندهای جهانی مانند Converse، Umbro، Cole Haan، Budweiser و Motorola کار می کرد. او همچنین در Wieden+Kennedy کار کرد، جایی که او استراتژی را در نایک، برند جردن و ESPN رهبری کرد.

امروزه Cherry III به‌عنوان یکی از برترین مدیران بازاریابی در صنعت شناخته می‌شود که در سال 2016 در فهرست معتبر 40 زیر 40 سال مجله SportsBusiness شناخته می‌شود و به عنوان یکی از 25 بازاریاب برتر پیشرو در تحول برند جهانی معرفی می‌شود.

با بررسی نکات کلیدی این قسمت در زیر، حکمت Cherry III در ایجاد تغییرات مثبت در فرهنگ و ایجاد موفقیت در برند را کشف کنید.

نکات کلیدی:

  • 04:37 – 09:44 – درک چگونگی حرکت فرهنگ – حرفه Cherry III در بازاریابی و تبلیغات در دوران تحصیل در دانشگاه و زمانی که مهمانی ها را تبلیغ می کرد آغاز شد. او بعداً کار خود را در Crispin Porter + Bogusky آغاز کرد، جایی که با موفقیت برند AND 1 و سری پیشگامانه “AND 1 Mixtape Series” را راه اندازی کرد. Cherry III موفقیت خود در زمینه بازاریابی را مدیون توانایی خود در مشاهده و درک تغییرات فرهنگی و سرمایه گذاری بر روی روندها می داند.
  • 09:44 – 12:15 – شناخت منشأ بازاریابی – Cherry III معتقد است که هر تلاشی با یک نفر، جایی و چند دوست حامی شروع می شود – یک منشا بازاریابی که او و سندی بودکر نایک توسعه دادند. ایجاد چیزی که مردم بخواهند بخشی از آن باشند، یک تلاش مشترک است و ایجاد یک شبکه در حالی که مشارکت دیگران را تایید می‌کند برای رشد و موفقیت شغلی بسیار مهم است.
  • 12:15 – 18:40 – استفاده از موفقیت برند – برای تأثیر قابل توجه بر برندهای بزرگ، ابتدا باید تعریف کرد که موفقیت برای این شرکت ها چه چیزی به همراه دارد، روانشناسی تصمیم گیرندگان را درک کرد و مسائل اصلی را که مانع از ارتباط مصرف کنندگان با نام تجاری می شود، شناسایی کرد. به عنوان یک آژانس، ارائه بازگشت سرمایه محاسبه شده ضروری است.
  • 28:02 – 32:18 – داور فرهنگ و تجارت – Cherry III اهمیت حمایت از افراد و همتایان آنها را برای ایجاد چیز بزرگ بعدی درک می کند. مسئولیت او به عنوان یک رهبر بازاریابی، درک استراتژی شرکت و هدایت آن در جهت درست در رابطه با فرهنگ و روند است. فرهنگ دائما در حال تحول است و برای مرتبط ماندن، باید حمایت کنید، ترویج دهید، جشن بگیرید و در صورت لزوم صادقانه تنظیم کنید. برای حفظ فرهنگ، رهبران بازاریابی باید با افرادی تعامل داشته باشند که به خوبی در مورد محبوبیت آشنا هستند، از خدمات داده استفاده کنند و دیدگاه های متنوعی را در اطراف میز جستجو کنند. با انجام این کار، آنها می توانند جلوتر از بازی باقی بمانند و تأثیری پایدار بر جای بگذارند.