مارشال همچنین به قدرت اکوسیستم دیجیتال NBCU اشاره کرد، به طوری که 95٪ از تمام تبلیغات دیجیتال در سراسر پلتفرم های شرکت تکمیل شده است.
و از نظر اندازهگیری تمام این تأثیرات، مارشال گفت که دیدگاه NBCU در مورد اندازهگیری «تغییر نکرده است» و شرکت متعهد به کمک به مشتریان از طریق واقعیت چند ارزی است.
مارشال گفت: “برای ما ضروری است که به پیشبرد بازار در این زمینه ادامه دهیم.” و ما اینجا هستیم تا بهترین کار را برای تبلیغکنندگان و آژانسها انجام دهیم. و ما در حال تنظیم هستیم تا بر اساس اندازهگیریهای متفاوتی که آنها میخواهند به آنها نگاه کنند، صرف نظر از اینکه چگونه در گذشته عمل کردهاند، معامله کنیم.»
مارشال گفت، با وجود تمام تحولات صنعت، تبلیغات بخشی از DNA شرکت است. از ابتدا، تبلیغات تنها کاری است که ما انجام می دهیم. و 99٪ از تمام محتوایی که ما ارائه می دهیم دارای تبلیغات است. این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم: اطمینان از برنده شدن تبلیغ کنندگان ما.