NBCU پیش‌نمایش رویداد «قدرتمند» را در میان تحولات مدیرعامل انجام می‌دهد

ما سعی می کنیم بر این ایده تمرکز کنیم که محتوای ما چیست. بازیکنان مختلفی هستند که امسال در ترکیب حضور دارند که بخش های مختلف هفته را در اختیار گرفته اند. و من فکر می کنم بین محتوا و تفاوت بین توزیع تفاوت وجود دارد. و ما به محتوایی که داریم بسیار مفتخریم و دوست داریم بتوانیم آن را به نمایش بگذاریم.

انتظار چه چیزی

مارشال گفت که این شرکت آماده است تا درام‌ها، «چند کمدی جدید» و آیتم‌های مهم، از جمله Big 10 در شنبه‌شب‌ها و نسخه کانتری جوایز انتخاب مردم را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، ارائه سال گذشته، اولین رویداد حضوری هفته از سال 2019، نمایشی پر از ستاره پر از اعداد موسیقی و شجاعت ها برای جشن گرفتن BravoCon بود. و با رفتن BravoCon به لاس وگاس در سال 2023، مارشال گفت که شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که این رویداد موضوع دیگری برای گفتگو باشد.

از نظر ورزشی، المپیک 2024 پاریس در اولویت قرار خواهد داشت و این شرکت پوشش اسپانیایی زبان برای هر بازی از جام جهانی زنان در Telemundo و Peacock خواهد داشت.

مارشال گفت: «با تمام تمرکز بر ورزش زنان و اهمیت تداوم ارائه برخی برابری از نظر پوشش و قرار گرفتن در معرض، ما بسیار مفتخریم که می‌توانیم با فیفا برای جام جهانی زنان همکاری کنیم.»

مدیر اجرایی همچنین به اهمیت DEI اشاره کرد، که به گفته او “کاملاً یک اولویت است” با وجود بازار تبلیغات نرم.

مارشال گفت: “بخش خوب این کار این است که شما بازاریاب هایی را دیده اید که واقعاً قدم برداشته اند و واقعاً به DEI متمایل شده اند و به روش های جدیدی با ما شریک شده اند.” و افزود که برخی از تبلیغ کنندگان که هرگز روی ورزش زنان سرمایه گذاری نکرده اند در حال مشارکت هستند. در جام جهانی

«آیا کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد؟ کاملا. اما ما در طول سال گذشته زمان زیادی را صرف کار با بازاریابان کرده‌ایم تا راه‌هایی را برای دستیابی به مخاطبان مختلف به روش‌های جدید کشف کنیم.

خوش بینی از طریق عدم اطمینان

و صحبت از بازار تبلیغات، رئیس فروش آگهی خوشبین بود.

«اگر احتمالاً سه ماه پیش صحبت می‌کردیم، لحن متفاوتی داشت. من فکر می‌کنم کمی خوش‌بینی وجود دارد،» وی افزود: «بسیاری از مشتریان و همچنین آژانس‌ها فقط به این دلیل که شرایط اقتصاد کلان بهتر شده است، کمی احساس بهتری دارند.»

اما حتی با وجود اینکه انتظار می‌رود اقتصاد در نیمه دوم سال بهبود یابد، همچنان مشکل کاهش رتبه‌بندی خطی و افزایش پراکندگی بین بینندگان وجود دارد.

اگر به رتبه‌بندی‌های تلویزیونی مانند سال 1980 نگاه می‌کردید، فکر می‌کنم نگران می‌شوید، اما ما از این ایده بسیار هیجان‌زده‌ایم – اگر NBC و Peacock را با هم نگاه کنید، در یک ماه 159 میلیون می‌شود. مارشال گفت.

«بنابراین کاری که استریم انجام داده این است که مخاطبان جدید را جذب کرده است. و در عین حال، شما هنوز سه نفر از چهار مصرف‌کننده آمریکایی دارید که هر هفته تلویزیون خطی تماشا می‌کنند و بیش از 50 درصد از کل محتوایی که پخش می‌شود در واقع از تلویزیون خطی منشا می‌گیرد.