تبلیغ خوشبینانه اپل آرکید ماشین پارک شده یک مادر خسته را متحرک می کند

سرویس اشتراک بازی های ویدیویی اپل، Apple Arcade، توانایی خود را برای آوردن سرگرمی به حتی پیش پا افتاده ترین موقعیت ها ترویج می کند.

آخرین تبلیغ آن مصادف است با عرضه 20 عنوان جدید پلتفرم در 4 می.

این نقطه 30 ثانیه‌ای که در «بیا بازی کنیم» از کولا تنظیم می‌شود، مادری خسته را نشان می‌دهد که در SUV خود در پارکینگ مدرسه ابتدایی نشسته است. او آیفون خود را برمی دارد و از Apple Arcade استفاده می کند تا در یک سری بازی غرق شود.

رافائل از TMNT Splintered Fate جدید پارامونت گلوبال، که به طور انحصاری در Apple Arcade در دسترس است، در صندلی راننده ظاهر می شود و تکه ای از پیتزا را در دست دارد. قرمز از پرندگان خشمگین Rovio Entertainment دور ماشین او می‌پرد و دایناسور سرش را از صندلی عقب بیرون می‌آورد.

با عبور یک نگهبان امنیتی، تمام وسیله نقلیه او به سبک بازی جدید تریبند What the Car متحرک می شود؟ شخصیت‌ها سپس با ورود فرزندش به گوشی او می‌پرند و آنها را ترک می‌کنند.

الکس رافمن، مدیر ارشد اپل آرکید در بیانیه‌ای گفت: «Apple Arcade صدها عنوان سرگرم‌کننده را در یک مقصد بازی گرد هم می‌آورد تا کاربران ما آن‌ها را کشف کرده و از آن لذت ببرند». “راه اندازی امروز کاتالوگ برنده جایزه ما را با 20 بازی جدید تقویت می کند که مردم دوست دارند بازی کنند و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.”

اپل آرکید همچنین در تاریخ 6 مه یک نسخه نمایشی برای TMNT Splintered Fate در فروشگاه خیابان پنجم نیویورک خود، شامل پرسش و پاسخ با توسعه دهندگان برگزار کرد.

معاون ارشد بازی‌های پارامونت گلوبال، گفت: «اپل از زمان معرفی Apple Arcade شریک بسیار خوبی برای ما بوده است، با SpongeBob: Patty Pursuit یکی از اولین عناوین موجود است، و از زمان عرضه در سال 2020 به عملکرد بسیار خوبی ادامه می‌دهد.» و رسانه های نوظهور داگ روزن در بیانیه ای گفت. ما عاشق مدل Arcade هستیم زیرا فرصتی عالی برای ساخت بازی‌های منحصربه‌فرد مخصوصاً برای این مخاطبان در اختیار ما قرار می‌دهد.