Meta Pitch تبلیغات AR برای تبلیغ کنندگان در NewFronts

متا به عنوان بخشی از پیشنهاد خود به تبلیغ کنندگان، واقعیت افزوده را با تبلیغات Reels و داستان های فیس بوک در ارائه روز پنجشنبه NewFronts اعلام کرد.

برندهایی مانند Sephora و Tiffany & Co به‌روزرسانی متا را آزمایش کردند که شامل فیلترهای واقعیت افزوده برای مخاطبان جوان‌تر شرکت بود. پیش از این، متا تبلیغات AR را در فید و استوری های فیس بوک و اینستاگرام خود ارائه می کرد. این شرکت گفت که این تبلیغات در 87 درصد موارد جمعیتی 18 تا 24 ساله را به طور کلی به خاطر می آورد و از تبلیغاتی که از AR استفاده نمی کردند عملکرد بهتری داشت.

پیتر چون، رئیس جهانی شراکت در VaynerMedia گفت: “متا توجه اتاق را به خود جلب کرده است.” “آنها باید یک یا دو ربع دیگر به اجرا ادامه دهند تا مجبور به تغییر شوند، اما این لحظه شکستن سد صوتی آنهاست.”

متا پس از سه فصل کاهش متوالی، رشد درآمد را در سه ماهه اول گزارش کرد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مارک زاکربرگ، در جریان تماس اخیر درآمد سه ماهه اول خود، بخشی از افزایش درآمد را به هوش مصنوعی به دلیل کمک به ارائه ویدیوهای Reels به کاربران نسبت داد.

با انتشار این خبر، تبلیغات AR متا می تواند این شرکت را در رقابت با اسنپ برای دلارهای تبلیغاتی بازاریابان قرار دهد. اسنپ ​​اوایل این هفته راه‌حل‌های تبلیغاتی جدیدی را در NewFronts معرفی کرد، از جمله First Story، قالبی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اولین آگهی اسنپ را رزرو کنند. این پلتفرم همچنین در حال آزمایش لینک های حمایت شده در ربات چت هوش مصنوعی خود، هوش مصنوعی من است.

پست های جدید  برند آدیداس تاریخچه ای جذاب و خواندنی دارد

چون می‌گوید: «من فکر می‌کنم ما به سرعت به دنیایی خواهیم رسید که در آن AR و هوش مصنوعی تلاقی می‌کنند و کالایی در بین پلتفرم‌ها خواهند بود. ما قصد داریم عملکرد Meta AR را در مقابل Snap آزمایش کنیم. با این حال، برای فکر کردن به تغییر بودجه خیلی زود است.»

چون مخارج اسنپ آژانس را فاش نکرد اما گفت سرمایه گذاری کلی آن در این پلتفرم همچنان در حال رشد است.

Sephora تبلیغات AR Reels متا را آزمایش کرد تا با فشار دادن انگشت شست یک تجربه همه جانبه ایجاد کند تا “حالت هاله ای” ایجاد کند تا به انتخاب مناسب ترین عطرها کمک کند. پس از آزمایش فیلتر در دوربین، کاربران می توانند برای خرید از عطرهای پرفروش Sephora دیدن کنند. Sephora شاهد افزایش دسترسی و تعامل بود و بیش از نیمی از مخاطبان ژنرال Z بودند.

به طور مشابه، Tiffany & Co یک تجربه AR همهجانبه با استفاده از تبلیغات AR Reels برای جشن بازگشایی فروشگاه پرچمدار تازه بازسازی شده خیابان پنجم خود، The Landmark، در نیویورک ایجاد کرد. کاربران می توانند The Landmark را در حین لذت بردن از خلاقیت های ژان شلمبرگر با جواهرات تجربه کنند.