تبلیغ Visionworks بینندگان را تشویق می کند تا یک امتحان چشم را رزرو کنند

ماه می، ماه بینایی سالم است، جشنی که توسط موسسه ملی چشم در سال 2003 تأسیس شد. توجه به تاریخچه طولانی مراقبت از چشم بخشی از دستور کار است، اما این ماه همچنین در مورد تشویق مردم به حفظ سلامت چشم های خود با برنامه ریزی است. امتحان سالانه توصیه شده آنها

برای برجسته کردن اهمیت معاینات منظم چشم، خرده‌فروش Visionworks از آژانس تبلیغاتی Leo Burnett برای ایجاد کمپین زیرنویس خود استفاده کرد. این تبلیغ به دنبال تشویق عادات بهتر مراقبت از چشم با بازآفرینی یک سناریوی معمولی برای بسیاری از تماشاگران فیلم و تلویزیون است: عمل خواندن زیرنویس.

در دو فیلم کوتاه 30 ثانیه‌ای، یکی با عنوان «تخت» و دیگری «جوخه بمب»، سکانس‌های اکشن پرتنش با زیرنویس‌هایی همراه می‌شوند که در طول ویدیو به‌طور فزاینده‌ای کوچک‌تر می‌شوند. در پایان، با توجه به اینکه قهرمانان ما مطمئناً با فاجعه روبرو خواهند شد، داستان به پیام جدایی Visionworks خلاصه می شود: «این یک آزمایش بود. اگر نتوانستید زیرنویس ها را بخوانید، برای امتحان برنامه ریزی کنید.»

القای حس فوریت

این کلیپ ها با ایجاد یک پیوند مشترک بین تنش تجربه شده در حین تماشای یک فیلم هیجانی یا اکشن و نیاز به مراقبت از چشم، به نقطه نظرات خود متمایل می شوند. نقاط با کدهای QR که برای کمک در برنامه ریزی قرار ملاقات به visionworks.com پیوند می دهند پایان می یابد.

هدف این کار این است که مردم را از بی علاقگی بیرون کند. بریت نولان، رئیس و مدیر خلاق Leo Burnett می‌گوید: اکثر مردم می‌گویند بینایی مهم‌ترین حس آنهاست، اما خودشان را متقاعد می‌کنند که چشمانشان به اندازه کافی خوب است.

در ادامه موضوع سینمایی این ویدیوها، Visionworks با ارائه فرصتی برای برنده شدن در سفر به کن، فرانسه، جشن ها را به مشتریان گسترش می دهد. این سفر چهار نفره با 5000 دلار هزینه نقدی و 7 شب اقامت در هتل همراه است.

دو قسمت “زیرنویس” در تلویزیون خطی، CTV و رسانه های اجتماعی در حال اجرا هستند. علاوه بر این، تبلیغات در بیش از 800 سالن سینما که به فصل پرفروش‌های تابستانی منتهی می‌شود، نمایش داده می‌شوند.