Meta Pitch تبلیغات AR برای تبلیغ کنندگان در NewFronts

بازاریابان همچنین می توانند با شرکای اندازه گیری شخص ثالث برای کمپین های تبلیغاتی Reels بینابینی، از جمله DoubleVerify، IAS و MOAT کار کنند. این شرکت‌ها به Meta کمک می‌کنند تا گزارش‌های Reels Viewability را آزمایش و راه‌اندازی کند، که پس از تکمیل، برای تبلیغ‌کنندگانی که از این شرکا استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

تبلیغات تعاملی بیشتر Reels

علاوه بر AR، متا ویژگی های جدیدی را برای تبلیغات Reels برای بهبود فرمت های تبلیغاتی اعلام کرد. این شامل یک دکمه فراخوان بزرگتر با اطلاعات بیشتر تبلیغ کننده در تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام Reels است. این دکمه جدید شامل یک تصویر کوچک آگهی، عنوان و جزئیات کسب و کار اضافی، مانند URL وب‌سایت است تا به افرادی که علاقه نشان می‌دهند کمک کند قدم بعدی را برای کلیک کردن بردارند.

این غول فناوری همچنین به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا یک تبلیغ ویدیویی را متوقف کنند و پیوند را پیش نمایش کنند. به گفته این شرکت، در نتیجه، کسب و کارها ممکن است شاهد افزایش نرخ کلیک برای تبلیغات Reels باشند.

همچنین بهبودهایی در تبلیغات خرید متا در Reels وجود دارد. اکنون، با تبلیغات محصول چند مقصدی جدید، شبیه به فرمت تبلیغات چرخ و فلک آن، بینندگان می‌توانند بدون خروج از حلقه‌ای که در حال تماشای آن هستند، روی تصاویر چندین محصول بکشند.

Touting AI tool Advantage+ Shopping

نیکولا مندلسون، رئیس گروه تجاری جهانی متا، در طول این ارائه، پیشرفت اخیری را در فناوری هوش مصنوعی این شرکت ارائه کرد که به متا کمک کرد تا سیستم رتبه‌بندی تبلیغات خود را بهبود بخشد تا بفهمد کدام تبلیغات کار می‌کنند و تبلیغاتی که مرتبط‌ترین هستند را بهتر پیش‌بینی کند.

مندلسون گفت: «این کارایی را برای مجموعه ای از محصولات تبلیغاتی افزایش می دهد و بسیاری از مراحل دستی و خسته کننده ایجاد یک آگهی را حذف می کند. “سرمایه گذاری های ما در حال حاضر نتیجه داده است، به خصوص با Meta Advantage، نام تجاری ما برای مجموعه محصولات هوش مصنوعی ما.”

مندلسون گفت: Advantage+ Shopping، ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی متا که تبلیغات را در بین مخاطبان و قالب‌های تبلیغاتی بهینه می‌کند، در حال حاضر توسط اکثر تبلیغ‌کنندگان آن استفاده می‌شود. در همین حال، تبلیغ‌کنندگان قبلاً به Adweek گفته‌اند که به دلیل این فناوری هوش مصنوعی، هزینه تبلیغات خود را به Meta هدایت می‌کنند و دلارهای تبلیغاتی را از TikTok دور می‌کنند.

مندلسون افزود: «اکنون با یک کلیک یک دکمه، کمپین‌های Advantage+ Shopping میلیون‌ها تکرار سناریوهای عملکردی را در عرض میلی‌ثانیه اجرا می‌کنند تا بتوانند بهترین ترکیب را انتخاب کنند.»

آگهی‌های تبلیغاتی پس از ممنوعیت پیشنهادی اخیر کمیسیون تجارت فدرال در مورد منع سود متا از داده‌های کودکان منتشر می‌شوند.