Gecko از Geico تقریباً یک عمل انفرادی در تمام دوران حرفهای او در خزندگان بوده است. اما در یک کمپین جدید، آژانس مارتین کسی را به خدمت گرفته است که می تواند با نماد صرفه جویی در پول، از انگشتان پا تا سبز جلو بیاید – ویل آرنت.
در یک کمپین جدید، آرنت یک فویل برای Gecko معمولاً دکمهدار است. در کمپین، “Frenemy”، ما کمی در مورد داستان پشت سر گکو یاد می گیریم، زیرا او با یک دوست قدیمی، آرنت، در یک مهمانی شام ملاقات می کند، که فاش می کند که او و گکو زمانی دوستانی بودند که رویاهای مشابهی برای نجات داشتند. پول مردم در بیمه صاحب خانه در حالی که منبع شکاف دوستی آنها ناگفته است، آرنت از شوخ طبعی چشمک خود استفاده می کند تا بفهمد که آنها اکنون قطعاً دشمنانی مودب هستند.
در هر نقطه متوالی، آرنت سعی میکند یکی از جکوها را بالا ببرد، سگ گمشدهای را پیدا کند، به یک دوست با لهجه انگلیسی کمک کند تا حرکت کند، و با هم از یک بازی هاکی لذت میبرد – با درگیری کلامی.
دو نفر خلاق در آژانس مارتین که این کمپین را رهبری میکنند، مدیران خلاق کیم نگوین و کیت پلاسنترا، گفتند که اضافه شدن آرنت زوایای جدیدی را برای گاکو باز میکند، مانند اینکه او را با یک نفر دیگر بازی کند و دستپاچه شود.
«افزودن عنصر سلبریتی طبیعی بود. از آنجایی که او ستاره بزرگی است، شما به یک ستاره به همان اندازه نیاز دارید تا پا به پای او به شیوه ای سرگرم کننده با او همراه شود. دوست از نوع
هنگامی که آنها فیلمنامه را نوشتند، نگوین و پلاسنترا در حال انتخاب فردی مانند آرنت بودند.
Placentra گفت: “همانطور که وارد این موضوع شدیم، متوجه شدیم که داریم کسی را توصیف می کنیم که کاملاً ویل آرنت بود، اما در واقع فکر نمی کردیم که او در دسترس باشد.” خوشبختانه او از این ایده خوشش آمد و امضا کرد.
Placentra و Nguyen گفتند که با فیلمنامههای سرگرمکننده شروع کردند، اما بداههپردازیهای آرنت عمق بیشتری را به تعامل با Gecko آورد.
نگوین گفت: “او احساس واقعی را وارد این رابطه کرد که ما هرگز فکر نمی کردیم به دست آوریم، و واقعا سرگرم کننده بود.”
اضافه شدن Arnett گزینه های خلاقانه جدیدی را برای Gecko باز می کند که تیم خلاق می خواهد کاوش کند.
“ما هیجان زده هستیم که همه روابط دیگری که او ممکن است داشته باشد، مانند اینکه مادرش کیست و خانواده واقعی او کیست را بررسی کنیم؟” گفت نگوین.