Geico در Will Arnett به gecko شریک جنگی می دهد

Placentra می‌خواهد او را با تعاملات انسانی بیشتری ببیند، به خصوص که به نحوه برخورد او با آرنت مربوط می‌شود.

ویل اولین کسی است که می گوید، هی، من او را زیاد می بینم. اینها احساسات من در مورد او است. من دوست دارم که افراد بیشتری در این مسابقه شرکت کنند، نوعی مسابقه تسلیحاتی: چه کسی طرف ویلز است که طرف دیگری است؟ گفت Placentra.

تکامل جکو

Gecko به این دلیل اندیشیده شد که Geico اغلب به صورت gecko تلفظ می‌شد. نماد تبلیغات در سال 1999 شروع به فروش بیمه کرد و شش سال بعد در سال 2005 به پیاده روی مشاهیر خیابان مدیسون راه یافت. از آن زمان، او به دلیل مرتبط بودنش به یکی از شناخته شده ترین نمادهای تبلیغاتی تبدیل شده است.

مارمولک بسیار دوست داشتنی است، زیرا بسیار ساده است. این خنده دارترین انتخاب است که یک سخنگوی مارمولک کوچک که با نوعی لهجه استرالیایی بریتانیایی صحبت می کند و اینکه او یکی از طرفداران پرشور برند باشد، خنده دارترین انتخاب است.

خانه تولید Framestore نزدیک به دو دهه پشت جلوه‌های ویژه Gecko بوده و شخصیت را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند یک مارمولک تقلبی را به روش‌های بسیار واقعی زنده کند که او را به نماد تبلیغاتی تبدیل کند و تیم خلاق گفت که آشنایی آنها با شخصیت فروشگاه را به یک شریک حیاتی تبدیل می کند.

“Frenemy” امیدوار است که شاهد مشاهده آرنت بیشتر در رسانه های اجتماعی باشد که بر اساس “frenemyship” ساخته شده است. این کمپین اجتماعی با مشارکت آژانس رسانه ای IPG Mediabrands انجام می شود، که اینفلوئنسرها را جذب می کند و راه های اجتماعی دیگر را برای گسترش کمپین و گسترش پویایی بین Arnett و Gecko جستجو می کند.

Mediabrands در اوایل سال جاری پس از جدایی این برند از Horizon Media برنده بررسی رسانه Geico شد.