Exec می‌گوید که پارامونت به هفته اولیه «باز نمی‌گردد».

پارامونت تنها شرکت رسانه ای بزرگ خارج از کشور خواهد بود که در هفته اولیه تبلیغاتی سالانه که از 15 می شروع می شود، نگاه می کند – اما جان هالی، رئیس فروش آگهی اصرار دارد که او و همکارانش هفته آینده از هیچ FOMO رنج نخواهند برد.

این شرکت به جای برگزاری مراسم سنتی بزرگ کارنگی هال خود و پس از آن پذیرایی مجلل، اواخر سال گذشته اعلام کرد که به جای آن، شام های صمیمی تری را با مشتریان و شرکای خود برگزار خواهد کرد. و پس از پایان دادن به رویدادهای اولیه نیویورک در نیویورک در اواخر آوریل، با شام های اضافی شیکاگو و لس آنجلس در هفته های آینده، پارامونت بیش از هر زمان دیگری مطمئن است که تماس درستی را انجام داده است. هیلی به Adweek گفت: «ما به روش قبلی انجام کارها برنخواهیم گشت.

هالی، که پس از جابه‌جایی نقش رئیس قبلی‌اش در پاییز گذشته، جو آن راس، بر اولین تصمیم خود نظارت می‌کند، درباره تصمیم شرکت برای خروج در هفته اول گفت: «شکی نیست که تصمیم درستی بوده است. هیچ شکی وجود ندارد که این رویداد موثرتر از رویداد موجود است.

برای شام های اولیه، پارامونت فضای نمایشگاهی را در کارخانه چلسی پر کرد تا کمپین برند “محبوب است پارامونت” خود را به نمایش بگذارد. این فضا با وسایل نمادین IP شرکت، از جمله The Price Is Right، لباس‌های Star Trek و حتی جایزه Lombardi برای نمایش پخش آتی Super Bowl 58 توسط CBS تزئین شده بود. گیل کینگ، درو بریمور و استیون کولبرت.

شرکای آژانس و مشتریان ما به کاری که ما انجام می‌دادیم نزدیک بودند. و ما یک موجودیت واحد را منعکس کردیم، و موفق شد به مردم احساسی نسبت به آنچه می‌خواهیم از طریق سرمایه‌گذاری محتوایمان به دست آوریم، تا ردپای عظیم مخاطبانمان، به مردم بدهیم. “ما از ارائه بسیار خوشحالیم، بازنمایی آنچه هستیم. و همراه با قالبی که بیشتر گسترش یافته است، در کمک به چارچوب بندی و تسهیل بحث های اولیه ما بسیار مؤثر بود.”

رئیس فروش آگهی گفت که بازخورد مثبت از سوی شرکت کنندگان “متفق القول” بود، آنها همچنین “قدردانی زیادی” برای برداشت متفاوت از رویدادهای اولیه داشتند.

جالب است. فکر نمی‌کنم در تمام این سال‌ها مردم واقعاً از مشتریان و شرکای آژانس پرسیده باشند که واقعاً در مورد هفته اولیه چه فکر می‌کنند، و معلوم شد که بسیاری از آنها آن را دوست ندارند. “این خیلی بلند است. خیلی فشرده شده گیج کننده است. آشفته است.»

هالی گفت که این رویدادها منجر به سهم بیشتری از صداها قبل از یک هفته شلوغ در جلو شد، که “مکالمات اساسی” و “عمیق” را تسهیل کرد. رئیس فروش آگهی تخمین زد که این شرکت در مجموع 36 ساعت را با بزرگترین شرکای خود سپری کرده است، که بسیار فراتر از 5 ساعت معمول از یک سخنرانی و مهمانی در هفته است.