چگونه WBD از NBA برای کسب درآمد رکورددار برای هاکی استفاده کرد

در اولین سالی که برادران وارنر دیسکاوری میزبان فینال جام NHL استنلی بود، این شرکت از قدرت لیگ و NBA استفاده کرد تا به رکورد زدن رتبه‌بندی و درآمد کمک کند.

این شرکت و دیزنی/ESPN حقوق NBA و NHL را به عنوان بخشی از یک قرارداد تلویزیونی هفت ساله تقسیم کردند و امسال نوبت WBD با فینال های کنفرانس شرقی NHL (ECF) و فینال های جام استنلی است.

اگرچه ESPN حقوق فینال های NBA را در سال جاری دارد، WBD دارای سریال پربیننده NBA ECF بین بوستون سلتیکس و میامی هیت است و به طور متقابل این املاک را روی پلتفرم های خود تبلیغ می کند.

Jon Diament، مدیر فروش تبلیغات در Warner Bros. Discovery، به Adweek گفت: “ما NHL را در پوشش NBA خود تبلیغ می کنیم و بالعکس.”

WBD استعدادهای استودیویی خود را در NHL و NBA ترکیب کرده است تا به ارتقای ویژگی ها کمک کند، که Diament آن را “زاویه منحصر به فرد و جالب” برای شرکت توصیف کرد.

«اگر به وضعیت ما نگاه کنید، اساساً در سه ماهه دوم هر شب برنده تلویزیون هستیم. وقتی نوبت به رتبه‌بندی می‌رسد، ما فقط در آتش هستیم.»

فصل پس از NBA در TNT به طور متوسط ​​4.4 میلیون بیننده دارد که 8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. علاوه بر این، NBA ECF (از طریق بازی 4) به طور میانگین 6.3 میلیون بیننده دارد که نسبت به آخرین باری که این شبکه در سال 2021 پخش کرد، 28 درصد افزایش داشته است.

از طریق NHL ECF در TNT، پوشش پلی آف به طور متوسط ​​1.1 میلیون بیننده دارد که 7 درصد نسبت به سال 2022 افزایش یافته است. سری پلی آف بین فینال جام استنلی فلوریدا پانترز و کارولینا هاریکنز به طور متوسط ​​1.5 میلیون بیننده داشته است که 9 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشته است.

فروش تبلیغات قوی باقی می ماند

در اوایل هر دو تورنمنت و پیش از رویداد هفته پیشروی برادران وارنر دیسکاوری، Diament به Adweek گفت که فروش تبلیغات در سراسر مجموعه ورزشی این شرکت، از جمله مسابقات NCAA March Madness، قوی باقی مانده است.